Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

Pytanie o wtryski siemens 9657144580
http://www.commonrailforum.pl/pytanie-o-wtryski-siemens-9657144580-t2182.html
Strona 1 z 1

Autor:  majer2004 [ 10 mar 2019, 14:25 ]
Tytuł:  Pytanie o wtryski siemens 9657144580

Witam borykam się z problemem w moim v50 2.0 , ad tygodnia kuleje na 1 cylinder przy odpalaniu na zimnym silniku, po minucie wszystko się normuje i chodzi idealnie i tak co rano. Silnik zawsze zadbany i nigdy nie katowany więc ciężko mi uwierzyć w jakąś nagłą awarię korbowodów itd. jak to piszą o tych silnikach. Ciśnienie 23-25-24-25, ostatnio dałem wtryski do sprawdzenia i gość twierdzi że dobre, choć martwi mnie właśnie oporność jednego jest dość niska a we wtryskach piezoelektrycznych to chyba ważna kwestia. Napiszcie co sądzicie ( wtryski jak w tytule)
Obrazek

Autor:  DROMAR [ 13 mar 2019, 01:04 ]
Tytuł:  Re: Pytanie o wtryski siemens 9657144580

Sprawdź na którym cylindrze Ci nie chodzi odpinając po kolei cewki,( lecz po odpięciu i późniejszym podpięciu zawsze odpal na nowo silnik )nie będziesz miał reakcji silnika. Jak namierzysz cylinder delikatnie dokręć cewkę wtryskiwacza w prawo ale to naprawdę delikatnie, bo popsujesz ( najlepiej podepnij kompa i sprawdzaj korekty).To jest najprostszy i najtańszy sposób. Jak Ci to nie pomorze to wymiana, nawiasem mówiąc to masz 3 wtryski na wykończeniu według epsa ale ja tej maszynie nie wierze przy simensach. Zapomniałem klucz 25 nasadowy z otworem innym tam nie podejdziesz :D

Autor:  skrzako [ 01 lis 2023, 19:49 ]
Tytuł:  Re: Pytanie o wtryski siemens 9657144580

Witam Panowie. Podepnę się pod temat. Mam dokładnie identyczne objawy. Teoria z ugiętymi korbami definitywnie odpada w tym przypadku. Większość obstawiała rozpylacze wtryskiwaczy. Postanowiłem wyciągnąć i umyć je w ultradźwiękach. Nic więcej nie ruszałem. Iglica poruszała się swobodnie przed czyszczeniem tak samo jak i po. Wiem, że po odkręceniu cewki należy ustawiać szczelinę powietrzną i nie ryzykowałem demontażu pozostałych elementów. Postawiłem tylko na rozpylacze. Po czyszczeniu i montażu silnik rzuca jakby pracował na 3 cylindry. Układ odpowietrzony jest na pewno, "Lewe" powietrze w układzie całkowicie wyeliminowane poprzez wymianę obudowy filtra. Komputer Diagbox zgłasza 3 błędy P0263, P0266 i P0269. Wszystkie dotyczą korekcji wydatku wtryskiwacza, odpowiednio 1,2 i 3 cylindra. Opis jest taki: Czas wtrysku zbyt długi lub zbyt krótki. Jak wyregulować czas wtrysku i dlaczego się przestawił?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/