Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze http://www.commonrailforum.pl/ |
|
Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail http://www.commonrailforum.pl/budowa-pompy-wysokiego-cisnienia-bosch-common-rail-t1327.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | michal_adamski [ 18 gru 2011, 12:27 ] |
Tytuł: | Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail |
Witam Poniżej link do filmu, gdzie jest przedstawiona budowa pompy common rail firmy BOSCH. http://youtu.be/1VoIC8SQOHQ Pozdrawiam |
Autor: | MANEK [ 05 mar 2012, 14:43 ] |
Tytuł: | Re: Budowa pompy wtryskowej BOSCH Common Rail |
Pompa common rail bosch w przekroju i element składowe. |
Autor: | Marcin25 [ 15 kwie 2012, 21:57 ] |
Tytuł: | Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail |
Autor: | prono [ 24 sty 2013, 23:05 ] |
Tytuł: | Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail |
witam. Mam takie pytanie. Samochód Ciężko mi pali na ciepłym trzeba kręcić do 10 sek przy 90 stopniach na zimnym bajka 2 sek. Czasem zdarza się nawet i taka sytuacja że przy większym dodaniu gazu samochód nagle gaśnie ODCINA ZAPŁON mowa tu o audi a8 d2 2001r 3,3 tdi. na komputerze wyskakuje mi błąd 17472 - System ciśnienia paliwa.. czy może być to wina pompy czy SZYNY bądź zaworu na szynie |
Autor: | Gość [ 30 mar 2014, 17:50 ] |
Tytuł: | Kia sportage 2005 CRDI 2.0 cięzko odpala i gaśnie. |
Mam podobny problem z kia sportage 2005r. CRDI. Pompa w moim autku to - BOSCH Common Rai Auto musi pokręcić kilka sekund (8-9) by odpaliło a po dodaniu szybko większej ilości gazu gaśnie- np podczas gwałtownego przyśpieszania. Dodam jeszcze że autko nie odpalało wcale około miesiąca i nie wiadomo było co tak do końca jest, ponieważ silnik zgasł nagle.(auto stało przez zimę w garażu więc je odpaliłem żeby się przesmarowało i po kilku minutach sam zgasł. Było podłączone pod komputer i był błąd- zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie common Rail (1,8 bara) mechanik podejrzewał pompę wysokiego ciśnienia. jednak nic z tym nie robiłem bo nie miałem czasu. wczoraj chciałem się za to zabrać jednak wcześniej spróbowałem odpalić i ku zaskoczeniu auto odpaliło (więc ciśnienie na listwie musiało być znacznie większe niż 1,8 bara) z jednak nie chodzi tak jak powinno. Ciężko odpala i gaśnie... Proszę o pomoc w tej sprawie, pytałem się już wielu mechaników i nikt nie wie co jest przyczyną tego nie domagania. |
Autor: | krzysiekj1990 [ 02 maja 2014, 23:59 ] |
Tytuł: | Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail |
W pierwszej kolejności do sprawdzenia wtryskiwacze kolego |
Autor: | bartek18150 [ 03 maja 2014, 12:17 ] |
Tytuł: | Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail |
do wymiany regulator cisnienia badz wtryskiwacze... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |