Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail
http://www.commonrailforum.pl/budowa-pompy-wysokiego-cisnienia-bosch-common-rail-t1327.html
Strona 1 z 1

Autor:  michal_adamski [ 18 gru 2011, 12:27 ]
Tytuł:  Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail

Witam

Poniżej link do filmu, gdzie jest przedstawiona budowa pompy common rail firmy BOSCH.

http://youtu.be/1VoIC8SQOHQ

Pozdrawiam

Autor:  MANEK [ 05 mar 2012, 14:43 ]
Tytuł:  Re: Budowa pompy wtryskowej BOSCH Common Rail

Pompa common rail bosch w przekroju i element składowe.

Obrazek

Autor:  Marcin25 [ 15 kwie 2012, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail


Autor:  prono [ 24 sty 2013, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail

witam. Mam takie pytanie. Samochód Ciężko mi pali na ciepłym trzeba kręcić do 10 sek przy 90 stopniach na zimnym bajka 2 sek. Czasem zdarza się nawet i taka sytuacja że przy większym dodaniu gazu samochód nagle gaśnie ODCINA ZAPŁON mowa tu o audi a8 d2 2001r 3,3 tdi. na komputerze wyskakuje mi błąd 17472 - System ciśnienia paliwa.. czy może być to wina pompy czy SZYNY bądź zaworu na szynie

Autor:  Gość [ 30 mar 2014, 17:50 ]
Tytuł:  Kia sportage 2005 CRDI 2.0 cięzko odpala i gaśnie.

Mam podobny problem z kia sportage 2005r. CRDI.
Pompa w moim autku to - BOSCH Common Rai
Auto musi pokręcić kilka sekund (8-9) by odpaliło a po dodaniu szybko większej ilości gazu gaśnie- np podczas gwałtownego przyśpieszania. Dodam jeszcze że autko nie odpalało wcale około miesiąca i nie wiadomo było co tak do końca jest, ponieważ silnik zgasł nagle.(auto stało przez zimę w garażu więc je odpaliłem żeby się przesmarowało i po kilku minutach sam zgasł.
Było podłączone pod komputer i był błąd- zbyt niskie ciśnienie paliwa na listwie common Rail (1,8 bara)
mechanik podejrzewał pompę wysokiego ciśnienia. jednak nic z tym nie robiłem bo nie miałem czasu.
wczoraj chciałem się za to zabrać jednak wcześniej spróbowałem odpalić i ku zaskoczeniu auto odpaliło (więc ciśnienie na listwie musiało być znacznie większe niż 1,8 bara) z jednak nie chodzi tak jak powinno. Ciężko odpala i gaśnie...
Proszę o pomoc w tej sprawie, pytałem się już wielu mechaników i nikt nie wie co jest przyczyną tego nie domagania.

Autor:  krzysiekj1990 [ 02 maja 2014, 23:59 ]
Tytuł:  Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail

W pierwszej kolejności do sprawdzenia wtryskiwacze kolego

Autor:  bartek18150 [ 03 maja 2014, 12:17 ]
Tytuł:  Re: Budowa pompy wysokiego ciśnienia BOSCH Common Rail

do wymiany regulator cisnienia badz wtryskiwacze...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/