Dzisiaj jest 28 mar 2024, 17:30



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 14 maja 2014, 00:01 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
Witam
Mam problem z vito 2.2. Na listwie na biegu jałowym jest ok 300Bar ale wkręcając go na obroty czy jadać dochodzi tylko do 1000 i później auto gaśnie wywalając błąd ciśnienia paliwa. Wtryski sprawdzone -ok przelewy, zawór ciśnienia 3 razy podmieniany, pompa wstępna wymieniona. Auto czy to zimne czy gorące pali na dotyk. Czy to może być winna pompa ze ciśnienie dochodzi tylko do 1000 barow na ciepłym i zimnym czy może jeszcze coś innego?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 maja 2014, 19:42 
Offline

Rejestracja: 14 cze 2013, 14:54
Posty: 29
Miejscowość: szczytno
Witam!
Wyjąć zawór, wkręcić zaślepkę i sprawdzić jakie daje ciśnienie pompa powinna dać ciś. na full.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 maja 2014, 21:39 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
Mówisz o zaworze/regulatorze ciśnienia na listwie?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 maja 2014, 17:40 
Offline

Rejestracja: 14 cze 2013, 14:54
Posty: 29
Miejscowość: szczytno
dokładnie


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 15 maja 2014, 22:40 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
Cenna podpowiedz - na pewno to sprawdzę. Ale najpierw wezmę jeszcze podmienię listwę CR. Nie oglądałem jej gniazda, ale możne ono jest uszkodzone i stad te podmiany zaworów nic nie dają. Jak to nie pomoże to stary uszkodzony zawór zaleje klejem i wstawię tak jak mówisz.
Tylko wtedy test ciśnienie mam robić na postoju czy jadać? Tak sobie myślę czy jak będzie zaślepiony ten zawór to ecu od razu nie wywali błędu i nie zgasi motoru? Czy to dopiero nastąpi przy "max wciśniętym gazie"


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 maja 2014, 21:46 
Offline

Rejestracja: 14 cze 2013, 14:54
Posty: 29
Miejscowość: szczytno
zawór musi być podpięty, żeby nie wywalało błędu. Zaślepiając można się dowiedzieć jakie ciśnienie max da pompa. Pompa powinna dać do 1350 atm przy średnim dodaniu gazu. Można odpiąć wtyczkę od listwy i podłączyć drugi zawór. Nie możesz długo przesadzać z zaślepką, bo będą się wypłukiwać zaworki w wtryskach (duże ciśnienie mały prąd otwarcia wtrysku- brak proporcji). Wiem,że przy normalnej jeździe ciśnienie jest w zakresie 800-900 atm(oczywiście z zaworem ciś). Przy sprawdzaniu pompy na stole probierczym sprawdza się wydajność pompy przy zadanym ciśnieniu i obrotach. Może okazać się ,że pompa daje ciśnienie ale nie ma wydajności. Wyjęcie pomy i oddanie do sprawdzenia to nie wielki koszt.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 17 maja 2014, 09:16 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
podmienię listwę i zobaczę co będzie. Pompę tez dam do sprawdzenia lub od razu wymienię tylko ze w vito jest fatalny dostęp do niej i będę sie do niej dobierał w ostatecznosci


Ostatnio zmieniony 17 maja 2014, 13:20 przez dawidd, łącznie zmieniany 1 raz

Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 17 maja 2014, 13:19 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
Jeszcze chodzi mi po głowie jedna ewentualność. Zastanawiam się czy wtryski nie poszczają na uszczelniaczach wysokociśnieniowych. Co prawda korekty na kompie sa ok i przelewy tez, nie widać tez żeby przelew jakoś bardzo szedł do góry podczas gazowania, ale może własnie podczas jazdy przy max ciśnieniu tymi uszczelniaczami ucieka mi ciśnienie ? zdzislawpl myślisz ze taka opcja tez jest możliwa?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 17 maja 2014, 17:11 
Offline

Rejestracja: 14 cze 2013, 14:54
Posty: 29
Miejscowość: szczytno
Ale na początku postu piszesz,że wtryski są ok.
Metoda pomiaru przelewu:
1. Bieg jałowy czas pomiaru 1 min -7ml
2. Obroty 3000 czas pomiaru 1 min - 21 ml.
Rozbieżność między przelewami nie większa niż 30%.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 19 maja 2014, 13:53 
Offline

Rejestracja: 28 cze 2013, 10:37
Posty: 26
Miejscowość: RADOMSKO
metoda z zatkanym zaworem nie przyniosła żadnych nowości, silnik po prostu po 1 s gaśnie wywalając błąd. Elektrycznie zawór był oczywiście podpięty.
Sprawdziłem jeszcze raz przelewy - na jałowym sa od ok 7-11mm na 3000 tys jest 22 24 32 38ml. Co do wtrysków to nie wydaje mi sie żeby bylo one problemem, sam juz nie wiem


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Fiat punto II Jtd - pompa paliwowa nie dzaiała  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Pompa Delphi DFP6  POMPY COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE  Plonus2020  0
 Pompa CP1 cieknie po dwuch uszczelnieniach  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  grochszek  1
 Skup wtryskiwaczy Bosch i Siemens  GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM  mokced  0
 baza danych bosch 3 stopień  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group