Dzisiaj jest 28 mar 2024, 21:48



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 10 paź 2012, 21:12 
Offline

Rejestracja: 19 sie 2012, 08:18
Posty: 15
Witam kolegów.

Kupiłem używaną pompę CP1, wszystko miałobyć fajnie, mały przebieg z angola itd. Po założeniu na silnik okazało się że pompa wogóle nie podaje paliwa, na moje szczescie nie podpiąłem jej odrazu pod szynę CR tylko najpierw chciałem "przepłukać" pompę. Tak odrazu stwierdzilem brak paliwa, wykręciłem DRV i to co zobaczyłem odrazu mi się nie spodobało.

Jednak dopiero po zdjęciu głowiczki pokazał się prawdziwy dramat :o Moje pytanie brzmi czy coś z tego da się jeszcze zrobić ? czy mycie w ultradźwiękach pomoze czy ta pompa nadaje się tylko na złom.

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 10 paź 2012, 22:23 
Wydaje mi się ,że trzeba sobie odpuścić tą pompę.Korozja to największe zabójstwo dla układu common rail. Pasowania w tej pompie są rzędu mikronów , a korozja narusza strukturę materiału. Jak nawet wymyjesz w myjce ultradzwiękowej wszystkie elementy nie ma pewności ,że taka pompa nie będzie się łuszczyć i opiłkować co jest fatalne w skutkach dla wtryskiwaczy common rail. Nie są drogie naprawy tej pompy jak dobry jest wałek i krzywki to wymień sekcje, zaworki i nowe uszczelnienie będziesz miał prawie nową pompę i gwarancję ,że nie zniszczysz wtryskiwaczy. Gra jest warta świeczki. Oczywiście zastosował bym tylko i wyłącznie oryginalne części boscha ceny do tej pompy CP1 są w miarę rozsądne. Jak podasz numer tej pompy to znajdę numery katalogowe sekcji zaworków i uszczelek będziesz miał wiedzę ile takie części kosztują. Wymiana tych części jest bardzo prosta bo to najmniej skomplikowana pompa common rail Boscha.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 paź 2012, 08:07 
Offline

Rejestracja: 19 sie 2012, 08:18
Posty: 15
Pompa to CP1S3/R65/10-1S nr 0 445 010 072 stosowana w AR/Lancia 2.4 175 i 180KM.

Czyli rozumiem że pompę dam radę przywrócić do życia samemu bez specjalistycznych narzędzi ? wiem że porozbierać i złożyć się da ale czy nie będzie problemu z poprawnym ustawieniem głowiczek itp Pytam bo dysponuje jedynie standardowym wyposażeniem amatorskiego warsztatu a czytałem o przyrządach do ustawiania pozycji głowiczek np.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 paź 2012, 17:58 
kompletna sekcja 1 szt. -- 85 zł
uszczelki komplet pompy -- 50 zł
zaworki pompy 1szt -- 35

Za tyle jak masz dobry sklep z częściami do boscha możesz kupić te części.
Co do narzędzi to faktycznie są specjalne blokady do centrowania głowiczek aby nie uszkodzić zaworków i samej głowiczki pompy, ale powiem tak jak będziesz miał szczęście to OD BIEDY!!! da się to zrobić bez , ale trzeba mieć trochę doświadczenia z tymi pompami cp1.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 paź 2012, 20:39 
Offline

Rejestracja: 19 sie 2012, 08:18
Posty: 15
Porozbierałem pompę i w sumie po wytarciu ręcznikiem papierowym nie ma tragedii. Jednak jakby ktoś fachowym okiem rzcucił na galerii i się wypowiedział:

https://www.dropbox.com/sh/403xf6c0oiaucbk/vodYmQ6ENk


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 lis 2013, 18:07 
Offline

Rejestracja: 01 lis 2013, 17:41
Posty: 25
Miejscowość: Mojsławice kolonia
Da sie zrobic, sekcje i zaworki do wywalenia. Nie widzę dokładnie na zdj. ale wałek i panewki chyba też.

PS. przy CR daj sobie spokuj z super uzywkami......


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 lis 2013, 19:43 
Offline

Rejestracja: 19 sie 2012, 08:18
Posty: 15
W sumie to odpowiedz otrzymałem rok po zaistnieniu tematu no ale lepsze to niż wcale :)

Ogólnie to jest jak mówisz, pompa dostała nowe zaworki i sekcje, została umyta w ultradźwiękach i już lepiej jak pół roku pracuje na 1600bar.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lis 2013, 01:07 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
na 1600 bar to ona napewno nie pracuje gdyz CP1 ma 1350 bar ( 1400 bar idzie jeszce wyciagnac ale 1600 nie ma mowy.)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lis 2013, 03:37 
Offline

Rejestracja: 01 lis 2013, 17:41
Posty: 25
Miejscowość: Mojsławice kolonia
Ja z takiej wyciągalem 1800 :D ale to na stole, w aucie zeczywiscie nie ma mowy...


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lis 2013, 19:37 
Offline

Rejestracja: 19 sie 2012, 08:18
Posty: 15
zaksiu1985 pisze:
na 1600 bar to ona napewno nie pracuje gdyz CP1 ma 1350 bar ( 1400 bar idzie jeszce wyciagnac ale 1600 nie ma mowy.)



To mało jeszcze wiesz, mozna i 1800bar wycisnac jak kolega pisze powyzej tyle ze w aucie. to nie ma sensu bo czujnik cisnienia na CR ma za mały zakres, poza tym takie zylowanie cisnienia nic nie daje.

A u mnie auto jest po programie i cisnienie na railu jest podniesione z 1400 do 1610bar.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Szybka odpowiedź
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 koszt wymiany pompy w is250  LEXUS common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Slabe ciśnienie paliwa z pompy na listwe  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  0
 Na czym najlepiej regenerować pompy Common Rail - EPS 708  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 Pompy wtryskowe na sprzedaż.  GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM  zaksiu1985  0
 Zawór przelewowy pompy cp3, wymiana wplyw na prace  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  maciek06  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group