Witam. Panowie mam pewien problem bądź też możliwe, iż sam sobie go zrobiłem. Zabrałem się za uszczelnienie pompy Cp1s3 pochodzącej z silnika JTD.
Problem polega na tym, że po uszczelnieniu tej pompy w górnym zakresie obrotów brakuje troszkę ciśnienia w okolicy 100bar oraz wystąpił jakby lekki "międzygaz". Wcześniej z pompą nie było jakiegokolwiek problemu (lubię mieć wszystko tip-top) Na plus jedynie jest to, iż auto odpala dosłownie na dotyk. A na minus tak jak napisałem wyżej.
Są jakieś "knyfy" przy składaniu tej pompy ? Rozkręciłem ją nawet dwa razy na spokojnie, element po elemencie przejrzałem no i niestety nic nie zauważyłem.
Pozdrawiam serdecznie.
Witam. Panowie mam pewien problem bądź też możliwe, iż sam sobie go zrobiłem. Zabrałem się za uszczelnienie pompy Cp1s3 pochodzącej z silnika JTD.
Problem polega na tym, że po uszczelnieniu tej pompy w górnym zakresie obrotów brakuje troszkę ciśnienia w okolicy 100bar oraz wystąpił jakby lekki "międzygaz". Wcześniej z pompą nie było jakiegokolwiek problemu (lubię mieć wszystko tip-top) Na plus jedynie jest to, iż auto odpala dosłownie na dotyk. A na minus tak jak napisałem wyżej.
Są jakieś "knyfy" przy składaniu tej pompy ? Rozkręciłem ją nawet dwa razy na spokojnie, element po elemencie przejrzałem no i niestety nic nie zauważyłem.
Pozdrawiam serdecznie.
|