Dzisiaj jest 29 mar 2024, 11:05



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 21 lut 2016, 23:59 
Offline

Rejestracja: 21 lut 2016, 23:36
Posty: 4
Miejscowość: Wrocław
Witam
BMW E60 530XD 235PS 2008r (seryjnie wtryski sa jak w wersji 286ps, seryjna kalibracja dawki wtryskow do 1800b i 100mm3 paliwa - czyli okolo 86mg)
Auto ma wieksza turbine i n innych modyfikacji /czipuje sam/ wiec oczywiscie musialem wyjsc poza wartosci przewidziane przez producenta w sofcie

W serii przy pelnym bucie w okolicy 3800 obrotow "chodzi" na cisnieniu 1600 i dawkach (na cylider) do okolo 60mg paliwa

Problem: jak ustawie powyzej 110mg/cylinder to "zdycha" - spada cinienie /nie jest w stanie utrzymac zadane cisnienie/ .. zaczyna komputer lapac bledy zwiazane z nieosiagnieciem zadanego cisnienia
Czy jest to naturalny limit tej pompy czy jest ona "na takim etapie swojego zycia" (pali jak strzala czy zimny czy goracy) a gdyby bylo nowa to by bylo znacznie wiecej?

Czy jest na to patent jakis typu "przerobic w niej to albo wez pompe od auta X, przerob to czy siamto, zamontuj i bedziesz mial "luz" na kolejnych 20mg paliwa? - w sensie komus bym to zlecil jakby to mialo sens...

Czy jest sens kombinowac z pompa w baku czy progowa?

Przy wylaczonym silniku a wlaczonym zaplonie chodzi pompka paliwa i czujnik cisnienia pokazuje wartosci pomiedzy 4.7-6b... zakladam, ze to moze byc cisnienie wytwarzane przez elektryczna pompke

Pozdrawiam,
Przemek

EDIT
taki niby opis przerobki pompy znalazlem (na ile to "takie proste" i pasujace do mojego przypadku to nie wiem)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 mar 2016, 00:52 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
jedynie kombinować coś z innego auta lub są firmy w polsce które rozwiercaja gniazda w korpusie i wstawiają sekcje tytanowe o większej srednicy kolega takie cos robił. I śmiga :)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 14 kwie 2017, 21:13 
Offline

Rejestracja: 21 lut 2016, 23:36
Posty: 4
Miejscowość: Wrocław
Witam
mam teraz inne auto z nowsza pompa wtryskowa CP4 L70 (silnik bmw 3.0D N57 245ps) - ten sam case co wczesniej... zwiekszam czas wtrysku i cisnienie leci
Wiekszy brat 535D 313ps (F10 LCI) ma pompe L75... numerek nie wskazuje na mega skok wiec mam pewne obawy
Pompa na troche inna konstrukcje niz CP3: glowiczki (dwie) sa odkrecane, w sroku sa jakby koszyczki robiace za odpowiedniko tlokow... walek z wykorbieniem krecac sie naciska na tloczek a tego chyba uszczelnia taki czpien ze sprezyna wychodzaca z glowiczki (no tak mi sie wydaje, ze to dziala)... no i:
- czy to sie przerabia
- czy pompa CP4 L75 z 4.2tdi od audi/vw/prosie bedzie sie nadawala?
- czy pompa z modelu 550d (chyba L90) bedzie sie nadawala? (ma inny elektrozawor jako czesc - wizulanie to samo)
Pozdrawiam,
Przemek


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 maja 2017, 20:05 
Offline

Rejestracja: 21 lut 2016, 23:36
Posty: 4
Miejscowość: Wrocław
umiesz?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 19 maja 2017, 20:49 
Offline

Rejestracja: 21 lut 2016, 23:36
Posty: 4
Miejscowość: Wrocław
400ps wyszlo... mysle, ze to jednak limit pompy bez przerobki :D
pompa od 313ps czeka na montaz
Sprostowanie tego powyzej co napisalem: te koszyczki sa jedynie do popychania tloczka w sekcji


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Szybka odpowiedź
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Fiat punto II Jtd - pompa paliwowa nie dzaiała  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Pompa Delphi DFP6  POMPY COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE  Plonus2020  0
 Pompa CP1 cieknie po dwuch uszczelnieniach  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  grochszek  1
 Pompa cr Common Rail Denso budowa ma ktoś.....  POMPY COMMON RAIL DENSO INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  2
 Pompa Bosch CP3S3 r70 zestaw uszczelek Star made in Italy op  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  DwaLitry  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group