Dzisiaj jest 29 mar 2024, 17:02



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 sie 2013, 00:22 
EPS 708 – nowa generacja stanowiska probierczego firmy Bosch.
W ostatnich latach znacząco podwyższyły się ciśnienia wtrysku w nowoczesnych systemach Common Rail stosowanych w silnikach Diesla.

Dlatego najnowsze stanowisko probiercze EPS 708 firmy Bosch wykonuje pomiary pomp wtryskowych i wtryskiwaczy Common Rail z wykorzystaniem ciśnienia dochodzącego do 2200 barów. Jest przygotowane na dalszy rozwój techniki diesla i już dziś w wersji podstawowej ma szynę 2500 barów.
Coraz powszechniejsze wykorzystanie wtryskiwaczy piezoelektrycznych wymaga od warsztatów stosowania odpowiednich urządzeń diagnostycznych. Na stanowisku probierczym EPS 708 można przeprowadzić pełną kontrolę wtryskiwaczy. Urządzenie diagnostyczne plasujące się pod względem relacji ceny do wydajności pomiędzy systemem EPS 200 a EPS 815 pozwala osiągać dodatkowe zyski z naprawy pomp i wtryskiwaczy Common Rail. Dzięki nowej przystawce diagnostycznej CRI Piezo warsztat może dodatkowo wykonywać naprawy gwarancyjne.
Elektroniczny pomiar dawek umożliwia precyzyjną i ekonomiczną kontrolę komponentów systemu Common Rail. Również ciśnienie zasilania pompy i oleju smarującego jest sterowane elektronicznie. Zintegrowany system chłodzenia obniża zużycie wody w warsztacie. Natomiast zintegrowany filtr w nowej szynie wysokociśnieniowej chroni elementy hydrauliczne przed zanieczyszczeniami. Przewidziano również system chłodzenia, który utrzymuję temperaturę oleju probierczego na właściwym poziomie.
Wiele elementów wyposażenia EPS 708 zapewnia sprawne i bezobsługowe działanie stanowiska probierczego. Bezpieczeństwo jego obsługi zapewnia wytrzymała pokrywa, a w razie jej otwarcia silnik natychmiast się wyłącza. Elektronika nadzoruje i informuje użytkownika o terminach przeglądów, np. wymiany oleju probierczego lub wymiany filtrów. Ponadto, stanowisko jest wyposażone w system autodiagnozy i sygnalizuje konieczność wymiany filtrów.

Obrazek
EPS 708 firmy Bosch


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 wrz 2017, 20:23 
Offline

Rejestracja: 04 lip 2017, 18:44
Posty: 7
Miejscowość: Lublin
Eps 708 jest to b. dobry stół ale jak zaczniesz na nim testować delphi albo bosch CP4 to serwis będzie kosztowny te pompy opiłkują bardzo i z przykrością stwierdzam że serwis do tanich nie należy .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 paź 2017, 10:00 
Offline

Rejestracja: 16 sie 2017, 11:45
Posty: 6
Miejscowość: Lublin
Najlepiej oddać do mycia w myjce ultradźwiękowej, badania komputerowego na stole probierczym i ewentualnie wymienić elementy zużyte na nowe.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Delphi: system Multec® Common Rail w VW Polo Bluemotion  VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group