Dzisiaj jest 16 kwie 2024, 23:32



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 10:38 
Offline

Rejestracja: 03 cze 2012, 10:32
Posty: 4
Witam, mam problem uszczelniłem pięknie pompę CP1 Bosch bez czujników i na stole probierczym nie daje kompletnie ciśnienia, czy ktoś może wie w czym problem?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 11:21 
Pompa common rail CP1 bosch to najprostsza z pomp w swojej budowie. Jeżeli przed uszczelnieniem dawała ciśnienie to nie ma możliwości innej jak to , że coś nie prawidłowo złożyłeś. I tak mogłeś popełnić takie przykładowe błędy
1. Dostało ci się coś do zaworków i są podparte
2. Podczas montażu głowiczek przesunęły się przy dokręcaniu tych czterech śrubek i mogłeś wewnętrznie uszkodzić zaworek tulejkę (łącznik), dekiel itd. (żeby prawidłowo i centrycznie założyć głowiczki w boschu są specjalne narzędzia do prowadzenia głowiczek ( lub trzeba mieć duże doświadczenie i też da się zrobić) , ponieważ działa na nie dość mocna sprężyna i kosi ją na boki)
3.Zakładam ,że pary precyzyjne nie pomyliłeś (ale wtedy i tak powinna coś kolwiek działać słabo, ale działać)
4. A i najważniejsze czy założyłeś oryginalne prawidłowe uszczelki oringi gumowe były w tych pompach dwa rodzaje, natomiast na podróbkach może być wewnętrzna nie szczelność
To są najczęstsze błędy popełniane przy składaniu tych pomp cp 1 bosch. Napisz jak się skończyła sprawa bo nie masz wyjścia musisz jeszcze raz rozbierać i zweryfikować czy wszystko jest na swoim miejscu.
Tu masz link do budowy pompy cp1 http://www.commonrailforum.pl/budowa-pompy-wysokiego-cisnienia-bosch-common-rail-t1327.html
Poz.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 15:37 
Offline

Rejestracja: 03 cze 2012, 10:32
Posty: 4
Dzieki za sugestie jutro rano wezmę się za nią ponownie... składałem na oryginalnym zestawie boscha... co prawda jest to moja 5 pompa którą złożyłem ale we wcześniejszych nie miałem problemu z ciśnieniem. W tym przypadku na stole 1000 obrotów a ciśnienie 15bar :(


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 16:53 
Tak może być ,że 5 razy się uda , a jeden nie. Nie przejmuj się rozbierz jeszcze raz na pewno dojdziesz do problemu. Rozbierając zwracaj szczególna uwagę na to czy było wszystko na swoim miejscu no i najważniejsze czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Napisz jaki finał. poz


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 18:28 
Offline

Rejestracja: 03 cze 2012, 10:32
Posty: 4
Dziwi mnie jeszcze fakt iż pompa chodzi bardzo lekko stół wo gule jej nie czuje!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 cze 2012, 20:42 
Wgląda ,że coś jest na któreś sekcji może nie ma sprężania, czyli to co pisałem wcześniej o zaworkach w głowiczkach tak to się będzie zachowywać. Wrażenie jest takie kręcąc wałkiem pompy ,że nie stawia prawie żadnego oporu. W pompach delphi common rail promieniowych jak lekko się obraca wałek bez oporów to normalne , ale to wynika z innej konstrukcji i zasady działania tam nie ma takich sprężyn na sekcjach. Ale i tak lepsza jest pompa boscha prosta potrafi więcej znosić toleruje gorsze paliwo nie łuszczą się tak często elementy wewnątrz, robią te pompy bosch dużo większe bezawaryjne przebiegi i to samo tyczy się wtryskiwaczy bosch ok, delphi szybko pada i trzeba regenerować, a części drogie jak cholera .


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 08 cze 2012, 12:59 
Offline

Rejestracja: 03 cze 2012, 10:32
Posty: 4
Witaj, pompa działa OK, aż wstyd się przyznać co było nie tak! Po prostu na moim stole HARTRIDGE wtryskiwacz probierczy kompletnie przestał trzymać ciśnienie i lało się wszystko z powrotem do stołu, a że miałem włączony obieg zamknięty i skraplacze są na nieprzezroczystych wężach nie zorientowałem się iż ropa sobie pięknie krąży, efekt głupoty= pompa rozebrana kilka razy, ale wciąż działa :-)
Pozdrawiam
Jacek


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 cze 2012, 10:09 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
No to super ,że tak się skończyło. Napisz jak będziesz miał jakiś ciekawy problem z pompą wtryskiwaczami lub z układem common rail. Poz.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 wrz 2012, 00:42 
witam. Mam takie pytanie. Samochód Ciężko mi pali na ciepłym trzeba kręcić do 10 sek przy 90 stopniach na zimnym bajka 2 sek. Czasem zdarza się nawet i taka sytuacja że przy większym dodaniu gazu samochód nagle gaśnie ODCINA ZAPŁON mowa tu o audi a8 d2 2001r 3,3 tdi. na komputerze wyskakuje mi błąd 17472 - System ciśnienia paliwa.. czy może być to wina pompy czy SZYNY bądź zaworu na szynie


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 08 kwie 2020, 01:43 
Ewin pisze:
Pompa common rail CP1 bosch to najprostsza z pomp w swojej budowie. Jeżeli przed uszczelnieniem dawała ciśnienie to nie ma możliwości innej jak to , że coś nie prawidłowo złożyłeś. I tak mogłeś popełnić takie przykładowe błędy
1. Dostało ci się coś do zaworków i są podparte
2. Podczas montażu głowiczek przesunęły się przy dokręcaniu tych czterech śrubek i mogłeś wewnętrznie uszkodzić zaworek tulejkę (łącznik), dekiel itd. (żeby prawidłowo i centrycznie założyć głowiczki w boschu są specjalne narzędzia do prowadzenia głowiczek ( lub trzeba mieć duże doświadczenie i też da się zrobić) , ponieważ działa na nie dość mocna sprężyna i kosi ją na boki)
3.Zakładam ,że pary precyzyjne nie pomyliłeś (ale wtedy i tak powinna coś kolwiek działać słabo, ale działać)
4. A i najważniejsze czy założyłeś oryginalne prawidłowe uszczelki oringi gumowe były w tych pompach dwa rodzaje, natomiast na podróbkach może być wewnętrzna nie szczelność
To są najczęstsze błędy popełniane przy składaniu tych pomp cp 1 bosch. Napisz jak się skończyła sprawa bo nie masz wyjścia musisz jeszcze raz rozbierać i zweryfikować czy wszystko jest na swoim miejscu.
Tu masz link do budowy pompy cp1 http://www.commonrailforum.pl/budowa-pompy-wysokiego-cisnienia-bosch-common-rail-t1327.html
Poz.

Obrazek

To jest chyba przykład Twojego posta. Trzeba uwagi i znaleźć sposób na złożenie głowicy w całość by nie było takich kwiatków. Dziś już wiem. Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Szybka odpowiedź
Ikona:
Brak
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Zawór regulacji ciśnienia na magistrali CR w X-Type  JAGUAR common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  4
 Duże wycieki na pompie wysokiego ciśnienia w 2.0 CDT  ROVER common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Mondeo mk4 2.0 tdci dw10c wymiana czujnika ciśnienia paliwa  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  lobaner  1
 Zawór regulacji ciśnienia na szynie CR  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  esquattro  0
 Czujniki ciśnienia samochód nie odpala  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group