Witam Opel Corsa D 1.3 CDTI. Pompa Bosch CR CP1 Postanowiłem uszczelnić pompę która się pociła z pod jednej z pokryw. Po pierwszym uszczelnieniu okazało się że z tej samej pokrywy kapie paliwo. Wymontowałem pompę z silnika rozkręciłem tylko ten jeden dekielek i po dokładnym wyczyszczeniu złożyłem ponownie. Tym razem okazało się że wróciłem do stanu pierwotnego, czyli poci się delikatnie. Moje pytanie: czy trzeba szczególnie na coś zwracać uwagę przy składaniu tej pompy. Pokrywę przy składaniu starałem się ustawić jak najbardziej prosto. Nie używałem do składania żadnych smarów czy wazeliny itp. Na jednym z forum przeczytałem że trzeba uważać jak się zakłada uszczelki na trzpień, ale tam wydaje mi się że nie ma żadnej filozofii. Zauważyłem że poci się z tej strony gdzie jest trzpień z oringami i teflonem. Proszę o pomoc, co robię nie tak?? Czy pokrywa mogła się uszkodzić (pęknięcie, zdeformowanie??
Witam Opel Corsa D 1.3 CDTI. Pompa Bosch CR CP1 Postanowiłem uszczelnić pompę która się pociła z pod jednej z pokryw. Po pierwszym uszczelnieniu okazało się że z tej samej pokrywy kapie paliwo. Wymontowałem pompę z silnika rozkręciłem tylko ten jeden dekielek i po dokładnym wyczyszczeniu złożyłem ponownie. Tym razem okazało się że wróciłem do stanu pierwotnego, czyli poci się delikatnie. Moje pytanie: czy trzeba szczególnie na coś zwracać uwagę przy składaniu tej pompy. Pokrywę przy składaniu starałem się ustawić jak najbardziej prosto. Nie używałem do składania żadnych smarów czy wazeliny itp. Na jednym z forum przeczytałem że trzeba uważać jak się zakłada uszczelki na trzpień, ale tam wydaje mi się że nie ma żadnej filozofii. Zauważyłem że poci się z tej strony gdzie jest trzpień z oringami i teflonem. Proszę o pomoc, co robię nie tak?? Czy pokrywa mogła się uszkodzić (pęknięcie, zdeformowanie??
|