Witam serdecznie,
Od jakiegoś czasu mam problem ze swoim samochodem BMW e39 530D 2003r - silnik m57b30 193KM. Szarpie silnikiem powyżej 4tyś obrotów. Podczas jazdy jak i na postoju. Inpa wskazuje problem z ciśnieniem. Gdy zaczyna się czkawka to ciśnienie wstępne spada do około 2barów - to samo dzieje się z ciśnieniem na listwie. Wymieniona została pompa progowa i w baku oraz filtr paliwa - niestety brak poprawy. Korekty w inpie na dwóch wtryskach kształtują się w okolicach 1.5, na pozostałych czterech grubo poniżej 1. Nie ma problemu z zapalaniem(czy ciepły czy zimny). Obroty jałowe są równe - silnik nie telepie się, Gdzie jeszcze mogę szukać usterki? regulator ciśnienia na pompie?
Pozdrawiam
Witam serdecznie,
Od jakiegoś czasu mam problem ze swoim samochodem BMW e39 530D 2003r - silnik m57b30 193KM. Szarpie silnikiem powyżej 4tyś obrotów. Podczas jazdy jak i na postoju. Inpa wskazuje problem z ciśnieniem. Gdy zaczyna się czkawka to ciśnienie wstępne spada do około 2barów - to samo dzieje się z ciśnieniem na listwie. Wymieniona została pompa progowa i w baku oraz filtr paliwa - niestety brak poprawy. Korekty w inpie na dwóch wtryskach kształtują się w okolicach 1.5, na pozostałych czterech grubo poniżej 1. Nie ma problemu z zapalaniem(czy ciepły czy zimny). Obroty jałowe są równe - silnik nie telepie się, Gdzie jeszcze mogę szukać usterki? regulator ciśnienia na pompie?
Pozdrawiam
|