Dzisiaj jest 28 mar 2024, 15:26



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 31 mar 2012, 23:42 
Witam, Jako że nie mam żadnego doświadczenia z dieslami, chciałem zapytać o opinie na temat awaryjności silników common rail (zwłaszcza BMW 5 3.0d) również powodowanych złą jakością paliw w Polsce (i nie bierzemy oczywiście stacji typu no-name)... Słyszałem już tyle sprzecznych opinii od...


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 cze 2013, 13:52 
Offline

Rejestracja: 04 cze 2013, 13:41
Posty: 3
Miejscowość: Olsztyn
Przyśpieszenie zużycia wtryskiwaczy przy ropce zza wschodniej granicy. Poza tym awaryjność w tym silniku to np króciec, termostat agr/egr, zbiorniczek wyrównawczy, i jeszcze kilka innych plastikowych elementów które się po prostu po latach męczą. Trzeba również czyścić co ok półtorej roku czyścic egr.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 cze 2013, 14:18 
Offline

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:15
Posty: 2
Miejscowość: Radom
A da się jakoś rozpoznać to, że zalałem kiepskie paliwo?
Od razu po wyjechaniu ze stacji auto się inaczej może zachowywać?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 cze 2013, 16:46 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Jest na to sposób ale troche śmieszny, mianowicie
Podjężdzasz do dystrybutora i lejesz paliwo do słoicznka i je oglądasz (co tu duzo gadać głupio to wygląda). Jeżeli paliwo jest przezroczyste albo tylko lekko żólte to OK. Ale jak jest żółte jak słońce to szajs. No i powąchąc też by nalezało czy czasem kwasu nie lejesz do baku.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 lip 2013, 12:24 
Offline

Rejestracja: 04 cze 2013, 13:41
Posty: 3
Miejscowość: Olsztyn
Tak od razu po wyjechaniu nie poczujesz chyba ze tankowałeś na kompletnej rezerwie to może coś poczujesz. Przy prawie 200 koniach ciężko to odczuć. Ja czasami odczuwałem tak jakby było z 10 koni więcej :) i czasami wydawało mi się ze lepiej biegi zmienia w automacie chociaż zauważyłem że tyle czynników na to wpływa że nie łącze dobrej/złej ropy ze zmianą biegów.
Zwróć też uwagę na to gdy jest bardzo gorąco czyli głównie latem diesel "puchnie" i nie czuć wtedy pełnej mocy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 lip 2013, 16:53 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
co to znaczy PUCHNIE????

ja wiem jedno, na niemieckim paliwie auto jedzie szybciej i mniej pali.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lis 2013, 03:54 
Offline

Rejestracja: 01 lis 2013, 17:41
Posty: 25
Miejscowość: Mojsławice kolonia
A co powiecie na to?
Mialem juz kilka aut, dojechaly do domu, rano zero odzewu.
Nikt nic nie wie, podlanczane pod kompa, cisnienie jest, blędów brak.
Trafiaja do mnie, wtryski stoja.
Po rozebraniu zaklejone koncówki, komory itp...
Pozadne czyszczenie i smiga.
Co w tej polskiej ropie jest??


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 02 lis 2013, 18:46 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
Rzepak, doskonale znam takie historie.
Nawet C-360 czasami mają to samo w dzień zalane, chodzi cały dzień w polu zero problemów. Przychodzi wieczór człowiek idzie spać rano w staje a tu amen.

Wyjaśnienie jest komiczne.

Ropa z rzepakiem (czasami trzeba to nazwać już rzepak z ropą) pod wpływem wysokiej temperatury jest płynne (silnik jest ciepły, więc ropa też jest ciepła) i wszystko jest OK.
Wieczorem jak wiadomo robi się zimno więc silnik też stygnie a rzepak zaczyna robić się od zimna gęsty.

Problem wtym że paliwo jest wszędzie i w pompie i we wtryskiwaczach.
Dlaczego wtryskiwacze zaklejają się naipierw? ano dlatego że otworki w nich są tak małe (w Boschu łapie trzpień Gniazda zaworu, w delphi cały zaworek się zakleja) ze wystarczy kosmicznie mała ilość takiego syłu i po zabawie.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 03 sie 2016, 14:40 
Offline

Rejestracja: 03 sie 2016, 14:33
Posty: 1
Miejscowość: Katowice
Ja mam dieselka i nie narzekam :) W miom zdaniu jest mniej problematyczny niż benzyniak :)


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Delphi: system Multec® Common Rail w VW Polo Bluemotion  VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group