Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze http://www.commonrailforum.pl/ |
|
Doblo multijet spadek mocy. http://www.commonrailforum.pl/doblo-multijet-spadek-mocy-t1637.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | staszek71 [ 28 sie 2012, 12:17 ] |
Tytuł: | Doblo multijet spadek mocy. |
Witam wszystkich. Mam wielki problem z moim Dolo 1,9 Multijet,mianowicie po dłuższej jeżdzie zapala się lampka chek ,następuje spadek mocy silnika. Na skanerze diagnostycznym namiętnie wywala błąd , regulator ciśnienia ,drugi obwód sterujący(kod bodajże 2294).Nadmienię ,że czujnik na listwie i pompie wtryskowej wymieniłem na nowe.Może Panowie macie jakieś sugestie? Jeszcze jedno,jeżeli jest chłodniej na polu,nie chodzi klima,problem rzadziej występuje. |
Autor: | Diablo [ 28 sie 2012, 18:01 ] |
Tytuł: | Re: Doblo multijet spadek mocy. |
A co się dzieje z ciśnieniem na magistrali kiedy zapala się kontrolka czy spada ciśnienie. Bo jeśli tak to wchodzi w tryb awaryjny i trzeba szukać przyczyny może we wtryskiwaczach lub pompie. Objawy na to wskazują bo jak robi się ropa gorąca to jest rzadka jak woda i wtedy nie utrzymuje prawidłowego ciśnienia. |
Autor: | staszek71 [ 29 sie 2012, 17:34 ] |
Tytuł: | Re: Doblo multijet spadek mocy. |
Do Diablo. Dzięki za jakikolwiek komentarz. Ciśnienie paliwa spada,ale jest też coś innego.Jeżeli zgaszę auto i zaraz odpalę,wszystko wraca do normy,ma moc i wszystko co potrzeba. Po paru zgaszeniach i odpaleniach gaśnie kontrolka i wszystko cacy.Jest jeden warunek,nie mogę przegonić autka bo wszystko się powtarza. Jazda do 2000 obr. i idzie jakoś posuwać do przodu.Jak przywalę do dechy to czarny dym i pozamiatane,dalej ten sam problem. |
Autor: | inox [ 29 sie 2012, 21:08 ] |
Tytuł: | Re: Doblo multijet spadek mocy. |
Witam Tryb awaryjny i kontrolka są spowodowane brakiem ciśnienia na listwie , przynajmniej tak wynika z Twojego opisu usterki . "Diablo" dobrze podpowiada , jeśli zawór DRV w pompie jest nowy i czujnik mierzący też jest nowy na listwie reil , to pozostają dwie opcje : _ wtryski przelewają i autko pod obciążeniem wpada w awarię _ pompa ma za mały wydatek i słabo ładuje ciśnienie w górnych granicach gdy jest zapotrzebowanie na paliwo Stawiał bym na pompę , gdyż wtryski jak przelewają to są problemy z zapalaniem autka , a gdy autko pali na dotyk czy ciepłe czy zimne wskazywało by na pompę . Tak czy siak do sprawdzenia pompa i wtryski . pozdrawiam |
Autor: | staszek71 [ 30 sie 2012, 12:05 ] |
Tytuł: | Re: Doblo multijet spadek mocy. |
Witam,do inox. Co do palenia autka,jak zimne to niczego sobie,gorzej gdy ciepłe trzeba trochę pokręcić nim odpali. Wracając do tematu pompy,za bardzo nie chcę dopuszczać do siebie tej myśli. Tylko czemu raz jest dobrze a raz żle.Czasem objeżdżę cały dzień i jest dobrze. Jednak dzięki za radę,będę się musiał pochylić nad tym tematem. Jeżeli ma ktoś jeszcze jakieś sugestie względem tego tematu będę bardzo wdzięczny,dzięki z góry i pozdrawiam. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |