Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze http://www.commonrailforum.pl/ |
|
S-MAX 2.0 TDCI problem na nowych wtryskach ????????? http://www.commonrailforum.pl/s-max-2-0-tdci-problem-na-nowych-wtryskach-t1913.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | inox [ 14 kwie 2014, 23:05 ] |
Tytuł: | S-MAX 2.0 TDCI problem na nowych wtryskach ????????? |
Witam serdecznie wszystkich . Piszę ponieważ trafiłem na ciekawy przypadek , S-maxa 2.0 tdci 2008 r. na Siemensie , dzieło Forda oraz koncernu PSA . Klient przywiózł autko na lawecie , zarzuciło palenie jak twierdził wieczorem zgasił , rano już nie odpalił . Zajrzeliśmy do filtra paliwa ...... a tu opiłki świecą i ścielą się grubo . Pompa i wtryski do sprawdzenia . Sprawdzone i wszystko złom . Właściciel decyduje się na naprawę po 2 tygodniach ( nie małe pieniążki, ford stoi 2 tyg.nie ruszany ) , próbuje walczyć ze stacją paliw , straszyć sądem itd. . Wyczyszczony cały układ , zamontowane nowe wtryski , pompa używana - sprawdzona na stole , z nowymi zaworami . Autko chodzi jak malina , jazda próbna i tu zdziwienie !!!! Tryb awaryjny , ale nie od paliwa , tylko od powietrza . IDS pokazuje błąd P010F - zależność między czujnikami A i B przepływem masy powietrza . Klient zarzeka się że autko , przed całą usterką chodziło dobrze . Choć ciężko mi w to uwierzyć . Sprawdzone : EGR, MAP,MAF, instalacja elektryczna , szczelność dolotu itd. Turbina ładuje 2,2 -2,4 bara chwilowe , powyżej 3,5 tyś obrotów od razu jest awaria. Nie wygląda mi to na niesprawności układu paliwowego ( Wtryski ? ) co cały czas sugeruje właściciel auta , powietrze a paliwo to dwie różne rzeczy . Panowie macie jakieś pomysły ??????? Może ktoś miał taki przypadek ??????? Pozdrawiam |
Autor: | KUGA [ 23 lis 2015, 21:25 ] |
Tytuł: | Re: S-MAX 2.0 TDCI problem na nowych wtryskach ????????? |
Witam , pisałeś kiedyś że masz problem z fordem 2.0 tdci zapala się awaria silnika. jeżeli dałeś sobie z tym radę to podpowiedz co było, mam ten sam problem. DZIĘKI. Podaje nr tel.600316457.e-mail Arekandrz1@wp.pl |
Autor: | DROMAR [ 26 lis 2015, 19:34 ] |
Tytuł: | Re: S-MAX 2.0 TDCI problem na nowych wtryskach ????????? |
Witam. Sprawdź czy chodzi geometria, płynnie oczywiście, rozumiem ze przepływ masy powietrza na przepływce jest ok? |
Autor: | inox [ 29 lis 2015, 12:44 ] |
Tytuł: | Re: S-MAX 2.0 TDCI problem na nowych wtryskach ????????? |
Witam Jeżeli autko wywala błąd P010F - zależność między czujnikami A i B . Czyli między czujnikiem temperatury zasysanego powietrza który znajduje się w MAF a dodatkowym czujnikiem na przepustnicy który również mierzy temperaturę ale gdy powietrze zostało sprężone przez turbo i schłodzone przez cooler. Auto traci moc na wyższych obrotach i wywala błąd P010F. Do wymiany czujnik na przepustnicy tej która jest przed ssącym kolektorem , czujnik w wartościach rzeczywistych pomiaru na IDS czy KTS będzie widział dużą temperaturę powietrza zasysanego ok 180-200 stopni , co się nie zgadza z pomiarem z MAF . I ten błąd właśnie bierze się stąd, różnica temperatur. , sterownik nie wie co się dzieje i tnie moc . Numery forda 1 251 249 FORD 1 331 461 FORD 1 333 818 FORD 1 348 613 FORD 1 359 930 FORD 1 423 736 FORD 1 530 145 FORD 1 719 362 FORD Koszt oryginału od 120-150 zł Pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |