Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

Prośba interpretacji wyników sprawdzenia CR
http://www.commonrailforum.pl/prosba-interpretacji-wynikow-sprawdzenia-cr-t1957-10.html
Strona 2 z 2

Autor:  DROMAR [ 03 lut 2016, 11:16 ]
Tytuł:  Re: Prośba interpretacji wyników sprawdzenia CR

Krzyś takie diagnozy zawsze mnie irytowały, co Ty Kaszpirowski jesteś aby cokolwiek powiedzieć o wtrysku po za wydrukiem należy przeprowadzić diagnozę wizualną czego rozumiem nie zrobiłeś, więc skąd taka opinia ?

Autor:  krzysiekj1990 [ 04 lut 2016, 01:33 ]
Tytuł:  Re: Prośba interpretacji wyników sprawdzenia CR

Nie moje pokolenie żebym był Kaszpirowskim :P A tak na poważnie jeżeli zawór jest szczelny i przelewa jak nowy to po co go wymieniać ? No chyba że jest naprawde mat albo gniazdo wywalone

Autor:  DROMAR [ 05 lut 2016, 01:18 ]
Tytuł:  Re: Prośba interpretacji wyników sprawdzenia CR

W tym konkretnym przypadku prawdopodobnie to kwestia regulacji do wymiany tylko uszczelnienie. ;)

Autor:  Kamil [ 27 cze 2018, 22:51 ]
Tytuł:  Re: Prośba interpretacji wyników sprawdzenia CR

Czy byłby ktoś w stanie powiedzieć coś o wynikach testów moich wtryskiwaczy?
Pacjent: AR 159 2.4JTDm 210KM
Wrzucam zdjęcie wtryskiwacza 1 cylindra, ale reszta wygląda podobnie.

https://zapodaj.net/ed61f34dfa702.jpg.html

W zakładzie gdzie robili te testy powiedziano mi że dawka wtrysku pilotażowego jest za mała i proponują wymianę końcówek rozpylaczy na nowe (350zł netto / szt.). Trochę sporo pieniędzy, więc wolę zapytać jeszcze kogoś o opinię.
Dodatkowo wartości min/max między wtryskami:
VL 63,73/70,47
EM 20,62/22,77
LL 3,69/4,23
VE 0,80/1,40

Autor:  zaksiu1985 [ 01 lip 2018, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Prośba interpretacji wyników sprawdzenia CR

jeżeli na samochodzie nic się nie dzieje, to nie ma konieczności ich robienia, są jakie są normalne używane wtryskiwacze.

Autor:  Rojo [ 30 lip 2018, 15:11 ]
Tytuł:  Re: Prośba interpretacji wyników sprawdzenia CR

Witam, podepnę się pod temat. Mam takiego uciążliwego pacjenta 1.3 Cdti . Silnik ciężko się
uruchamia, czyli zapala i odrazu gaśnie i tak kilkanaście razy w końcu wejdzie na obroty jałowe, kolejny objaw praktycznie zero reakcji na gaz. Wkręca się bardzo powoli i max 2000obr. do tego siwy dym.. Im bardziej gorący pali normalnie lecz nie mam mowy żeby ruszyć z miejsca, można go zdławić na półsprzęgle! Wymienione pierścienie tłokowe (były spękane) sprawdzony układ wysokiego ciśnienia (Pompa , zawór regulujący ciśn., czujnik ciśnienia. Pompa bez zaworu dawkującego. Generalnie wszystko sprawdzone , zero błędów w sterowniku! Pozostają tylko wtryski i sterownik. Stąd prośba o ocenę wtryskiwaczy względem objawów które opisałem. Diagnosta nie był w stanie stwierdzić jednoznacznie czy naprawa wtrysków wyeliminuje ten objaw.

Załączniki:
DSC_0224.jpg
DSC_0224.jpg [ 91.8 KiB | Przeglądany 5840 razy ]

Autor:  zaksiu1985 [ 01 sie 2018, 22:39 ]
Tytuł:  Re: Prośba interpretacji wyników sprawdzenia CR

2284, 2236 są słabe ale to nie ich wina. wymień komputer

Autor:  DROMAR [ 25 sie 2019, 11:45 ]
Tytuł:  Re: Prośba interpretacji wyników sprawdzenia CR

Ericsson. Dwa wtryskiwacze które nic nie pokazały na testach maja uszkodzone cewki, nie przechodząc testu isa nie otrzymają kodów ima. Wtryskiwacze te można naprawić po przez wymianę stosu piezo widziałem już taka robotę , ale jest nie estetyczna :D i raczej polecam to dla handlarzy. Jeżeli chodzi o przecieki to dla wtryskiwaczy bosch piezo nawet 30 ml/min to już dużo, ja toleruje od 10-20 ml/min zależy od ciśnienia, oczywiście są one do naprawy bez większych kłopotów.
Pytanie do Ciebie, czy auto kopciło na bialo?

Autor:  zaksiu1985 [ 07 paź 2019, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Prośba interpretacji wyników sprawdzenia CR

Jeżeli nie wyznacza isa to znaczy że teoretycznie ten wtryskiwacz nie powinien działać na samochodzie. Teoretycznie bo sam się przekonałem że na badaniu isa maszyna wywalała błąd całego kompletu wtryskiwaczy (6szt) i nie była to usterka maszyny, a na aucie było wszystko ok. jeżeli chodzi o te przecieki to jest to po prostu przelew. U Ciebie jest za duży ale na upartego jeszcze mogą być (ale w/g mnie są do dupy w skrócie pisząc). Ty masz wtryskiwacze piezo, podstawa to wiedzieć czy z końcówek rozpylaczy nie ma wycieków. Jeżeli są wycieki, to wtryski z automatu na złom albo do kogoś kto ma jaja żeby je naprawiać. Tak czy siak masz sporą ilość usterek które mówią NIE zakładaj nas!

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/