Jak najbardziej , tak jak piszesz z piezo w niektórych modelach aut jest duży problem ,i w wielu przypadkach niestety kończy się demontażem głowicy, i najgorsze zniszczeniem wtryskiwacza. A z zwykłymi elektro już takich problemów niema , wiadomo elektro boscha jest regenerowany praktycznie w stu procentach , i nie jest tak delikatny jak piezo . Rozmawiałem z kumplem z Bosch Diesel Serwis i z piezo na tą chwile to nic nawet oni nie robią jeśli chodzi o regenerację , tylko sprawdzają na EPSach i to w zasadzie wszystko , podobno technologie naprawy i części bosch ma im udostępnić dopiero w 2014 roku . Ale czy tak będzie , to pojęcia nie mam. Mieliśmy przypadki że przy mocno zapieczonych piezo , gdy trzeba było użyć siły przy wyjęciu , wtryski poszły do sprawdzenia . A tu lipa , kolega z bosch mówi mi że są szroty , że elementy hydrauliczne w tych wtryskach lub stosy piezo dostały w kość przy wyciąganiu . Tak że Panowie delikatnie , bo koszty są spore takich wtryskiwaczy .
Pozdrawiam
Jak najbardziej , tak jak piszesz z piezo w niektórych modelach aut jest duży problem ,i w wielu przypadkach niestety kończy się demontażem głowicy, i najgorsze zniszczeniem wtryskiwacza. A z zwykłymi elektro już takich problemów niema , wiadomo elektro boscha jest regenerowany praktycznie w stu procentach , i nie jest tak delikatny jak piezo . Rozmawiałem z kumplem z Bosch Diesel Serwis i z piezo na tą chwile to nic nawet oni nie robią jeśli chodzi o regenerację , tylko sprawdzają na EPSach i to w zasadzie wszystko , podobno technologie naprawy i części bosch ma im udostępnić dopiero w 2014 roku . Ale czy tak będzie , to pojęcia nie mam. Mieliśmy przypadki że przy mocno zapieczonych piezo , gdy trzeba było użyć siły przy wyjęciu , wtryski poszły do sprawdzenia . A tu lipa , kolega z bosch mówi mi że są szroty , że elementy hydrauliczne w tych wtryskach lub stosy piezo dostały w kość przy wyciąganiu . Tak że Panowie delikatnie , bo koszty są spore takich wtryskiwaczy .
Pozdrawiam
|