Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze http://www.commonrailforum.pl/ |
|
Zmienione wtryski 1.3 multijet http://www.commonrailforum.pl/zmienione-wtryski-1-3-multijet-t2166.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Gość [ 13 gru 2018, 05:50 ] |
Tytuł: | Zmienione wtryski 1.3 multijet |
Witam. Prosił bym o pomoc kumatych w temacie jaka jest różnica we wtryskach Bosch nr 0445110083 oraz 0445110351 pacjent to 1.3 multijet z DPF teraz są wtryski 0445110351 jednak padły podmieniłem z innego 1.3 bez DPFa i autko pali jeździ jak wcześniej tylko check engine się swieci.czy inne wtryski mogą uszkodzić silnik ? Nie byłem jeszcze na kompie czy da się wykasować ten check engine bo inaczej DPF się nie będzie dopalał.chodzi głównie o cenę urzywanych wtrysków te tańsze 0445110083 są czterokrotnie tańsze od tych co były wcześniej. Prosił bym o pomoc bez uszczypliwości . Pozdrawiam |
Autor: | zaksiu1985 [ 13 gru 2018, 23:36 ] |
Tytuł: | Re: Zmienione wtryski 1.3 multijet |
Wtryskiwacze 0445110083 to wtryskiwacze starej generacji które pracują na ciśnieniu max 1350 bar. Wtryskiwacze 0445110351 są nowszej generacji i pracują na ciśnieniu 1600bar. I teraz tak, masz pompę która podaje 1600 bar. Wtryski są przystosowane na 1350 bar. Początkowo może nic się nie dziać a może się dziać wszystko, czyli pukanie, dymienie itd. Koniec jest już znany. Na pewno rozwalisz wtryskiwacze (rozpylacze po prostu padną bo nie są przystosowane do takich ciśnień)- to jest wersja miła. Wersja nie miła rozwalisz wtryskiwacze i rozwalisz silnik (mało prawdopodobne ale może się zdarzyć). |
Autor: | DiW [ 14 gru 2018, 09:58 ] |
Tytuł: | Re: Zmienione wtryski 1.3 multijet |
Pasowałoby teraz przeprogramować sterownik na starą wersję 1350 bar, lub wstawić jakieś urządzonko między czujnikiem ciśnienia a sterownikiem, które będzie pokazywało sterownikowi, że na szynie jest 1600 bar gdy faktycznie na szynie będzię 1350 bar. |
Autor: | hoset7 [ 20 gru 2018, 01:47 ] |
Tytuł: | Re: Zmienione wtryski 1.3 multijet |
Koledzy a proszę was jeszcze o pomoc: czy wtrysk 0445110325 1.3 opel z DPF może być zamiennikiem dla wtrysku 0445110351 1.3 fiat DPF. Mechanik mówi że podejdzie |
Autor: | zaksiu1985 [ 22 gru 2018, 19:15 ] |
Tytuł: | Re: Zmienione wtryski 1.3 multijet |
Nie pasują, 351 ma 1600bar, a 325 1400bar jezeli juz tak kombinujesz to zobacz 0445110183. Ciśnienie to samo co 351 dawki troche się różnią chociaż nie ma jakieś wielkiej różnicy. Nie wiem tylko jak gabarytowe bo nie pamiętam jak wygląda 351 |
Autor: | krzysiekj1990 [ 27 gru 2018, 13:02 ] |
Tytuł: | Re: Zmienione wtryski 1.3 multijet |
Najpierw kombinacje a potem płacz że mi dpf zabiło. Paranoja tak cieżko włożyć te same. Co z tego że dawkowanie jest podobne jak masz inne kąty rozpylania. I nie będzie odpowiedniego spalania w komorze. |
Autor: | hoset7 [ 23 mar 2019, 14:06 ] |
Tytuł: | Re: Zmienione wtryski 1.3 multijet |
Chciałem podziękować koledze zaksiu1985 za pomoc bo była jak najbardziej trafna autko śmiga, DPF się dopala prawidłowo.Po 3 miesiącach nie widać różnicy w pracy silnika. Pozdrawiam i dziękuje. |
Autor: | zaksiu1985 [ 23 mar 2019, 22:45 ] |
Tytuł: | Re: Zmienione wtryski 1.3 multijet |
kurde zadowolony klient, rzadki przypadek ale fajnie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |