Dzisiaj jest 29 mar 2024, 01:23



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 23 paź 2019, 21:44 
Offline

Rejestracja: 23 paź 2019, 21:22
Posty: 6
Miejscowość: Katowice
Cześć, ostatnio stwierdziłem ze coś z wtryskiem/wtryskami się dzieje, wiec podjechałem do znajomego mechanika który podpiął pod komputer samochód i wyszło ze wtryskiwacz NR4 podaje większa dawkę paliwa niż powinien, auto przy jeździe puszcza dymek a przy przyspieszaniu pojawia się czarny dym.

I teraz mam kilka pytań tutaj do osób znających się co zrobić w takiej sytuacji, kupić używkę ze sprawdzonego źródła czy zregenerować?

Czy jeżeli zregeneruje ten NR4 to inne wtryski nie zaczną się psuć, czy może któryś wtrysk nie dolewa i wymusza na tym NR4 wtrysku aby dolał więcej paliwa i może to inny wtrysk jest niesprawny.
Bo przykładowo wymienię ten wtrysk NR4 a nic sie nie poprawie bo okaże się ze to jednak inny jest, możliwe to jest?

W jaki sposób ugryźć tą sprawę abym na to nie wydał kupy pieniędzy?
Niby mógłbym oddać wszystkie 4 do regeneracji i miałbym spokój ale tu się kumulują koszty : regeneracji,wyciągnięcia wtrysku,założenia wtrysku


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 25 paź 2019, 19:49 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Kolego samo to że mechanik Ci powiedział że wtrysk 4 daje za dużo nic nie znaczy, pewnie stwierdził to po korektach , więc prośba o dokładniejsze dane najlepiej wszystkich 4 wtryskiwaczy. Wymiana tego wtrysku nawet na nowy raczej w niczym Ci nie pomoże bo to nie ROBUR i kopcenie na czarno nie wynika z większej dawki jednego wtrysku.
Moja sugestia sprawdź dobrze układ doładowania.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 28 paź 2019, 22:55 
Offline

Rejestracja: 23 paź 2019, 21:22
Posty: 6
Miejscowość: Katowice
Własnie będę oddawać wszystkie 4 wtryski na sprawdzenie i zobaczymy co wyjdzie.
Tak sprawdzał po korektach na komputerze.
W jaki sposób mówisz żeby sprawdzić układ doładowania?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 paź 2019, 23:02 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Jakie masz korekty?
Układ doładowania to turbina zawory sterujące EGR kat kolektor ssący chłodnica powietrza i weze.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 paź 2019, 23:56 
Offline

Rejestracja: 23 paź 2019, 21:22
Posty: 6
Miejscowość: Katowice
Oj nie pamiętam, bo to było z 2 tygodnie temu jak mi podpinał.
Ale pamiętam ze 3-trzy wtrysi trzymały podobną do siebie wartość a 4-ty wtrysk sporo odbiegał od nich


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 30 paź 2019, 10:36 
Offline

Rejestracja: 23 lis 2012, 13:00
Posty: 64
Miejscowość: Wolsztyn
sprawdź chociaż paluchem czy w coolerze jest czarny olej może turbo jest gruz
potem wywal wszystkie wtryski i sprawdź na maszynie sprawdź
testerem czy ciśnienie zadane na wykresie leci równo z rzeczywistym


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 30 paź 2019, 12:23 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Kolego nie pamiętasz ważnych rzeczy to jak Ci pomóc nie da sie. Jeżeli miałeś np korekty takie +0.4 -0.7 +1.0 -2.1 to od tego nie będzie dymił na czarno, raz w życiu miałem przypadek że od wtrysków auto kopcilo na czarno. Były wypalone końcówki. Iglica była krodsza , ale to nic Ci nie powie. Powiedz kiedy Ci kopci na czarno, jak wchodzi na obroty czy na wolnych obrotach, czy puszcza dymek i koniec czy wali tak ze świata nie widać to są ważne informacje.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 lis 2019, 19:18 
Offline

Rejestracja: 23 paź 2019, 21:22
Posty: 6
Miejscowość: Katowice
Bede własnie sprawdzał wszystkie wtryski na maszynie, zrobię tak jak mówisz sprawdzę ten olej.

DROMAR, nie pamiętam bo to było trochę czasu temu każdemu się zdarzyć może świętym raczej tez nie jesteś ..
Samochód kopci jak jadę to tak 1700obr/min to kopci tak na siwawo troszkę.
Jak zaś depnę mu lub rurze ze świateł gdzie obroty są powyżej 3tys to zostawiam czarna chmurę gdzie ledwo widzę w lusterku auto inne.

Dzisiaj przypadek miałem niefajny umyłem samochód i chce wjechać do garażu a tu kręcę kręcę i nic... nie odpala, miałem taki przypadek jak bylem u dziewczyny to rozładowałem akumulator aż i odpaliłem go dopiero na Plaku ;\

Ale dzisiaj na szczęście na placu to się zdarzyło że nie chciał odpalić podpiąłem prostownik podładował się psiklem Plaka nie chciał odpalić, zostawiłem gdzieś na 1h przyszedłem psiklem trochę Plaka i zapalił na szczęście. Gdy pochodził sobie na wolnych wjechałem do garażu zgasiłem go i spróbowałem ponownie odpalić i zaczął normalnie odpalać tak jak powinien odpalać jak nigdy.
ogólnie to on odpala troszkę dłużej niż powinien odpalać (mam porównanie do innych accordow), zobaczę rano jak odpali


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 lis 2019, 22:21 
Offline

Rejestracja: 22 lut 2015, 21:10
Posty: 231
Miejscowość: Zielona Góra
Pewnie że nie jestem święty palę czasami sobie walne kielicha i kurw.... też poleći, ale to nie ja proszę o pomoc, gdybym to ja prosił o pomoc to udzielił bym wszystkich informacji jakie tylko posiadam BO WIEM ZE BEZ TEGO......
Ja próbuję Tobie tylko pomoc.
Siwy dym to następna informacja o której nie pisałeś prędzej , a która zmienia diagnozę.
Powiedz czy ten siwy dym ma poświatę niebieską czy szarą


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 lis 2019, 23:21 
Offline

Rejestracja: 23 paź 2019, 21:22
Posty: 6
Miejscowość: Katowice
Siwy leci, brak niebieskiego.
Oleju nie ubywa ani płynu chłodniczego


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Honda Accord 2.2 diesel  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Adam Michalski  2
 Najnowszy silnik Hondy Accord 2.2 i-DTEC w praktyce  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Wtryskiwacze w Mercedesie W211  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Zbyszek197  0
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  0
 Jakie wtryskiwacze w 2.0 dieselu Jaguara?  JAGUAR common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  3
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group