Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 13:01



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 09 mar 2021, 21:25 
bardzo proszę o ocenę zregenerowanych 5 wtryskiwaczy proszę o informację które wtryskiwacze można zakładać do silnika chciałbym założyć cztery sztuki zbliżone parametrami. Nie bardzo wiem które parametry są najistotniejsze.
Obrazek
Z góry dziękuję za odpowiedź


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 mar 2021, 21:28 
banshee12 pisze:
bardzo proszę o ocenę zregenerowanych 5 wtryskiwaczy proszę o informację które wtryskiwacze można zakładać do silnika chciałbym założyć cztery sztuki zbliżone parametrami. Nie bardzo wiem które parametry są najistotniejsze.
Obrazek
Z góry dziękuję za odpowiedź

https://ibb.co/vLJLgss


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 mar 2021, 21:32 
Gość pisze:
banshee12 pisze:
bardzo proszę o ocenę zregenerowanych 5 wtryskiwaczy proszę o informację które wtryskiwacze można zakładać do silnika chciałbym założyć cztery sztuki zbliżone parametrami. Nie bardzo wiem które parametry są najistotniejsze.
Obrazek
Z góry dziękuję za odpowiedź

https://ibb.co/vLJLgss


https://zapodaj.net/39c3c6d7c8dd1.jpg.html
Przepraszam, ale próbuje wkleić zdjęcie


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 mar 2021, 22:21 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
wszystko fajnie ale nie wiadomo jaki to wtryskiwacz, potrzebny numer wtryskiwacza i nie wiadomo jakie mają być parametry, wiadomo jaki jest wynik ale nie wiadomo jaki ma być ten wynik , trochę to poplątane, inaczej mówiąc nie ma podanych wartości jakie powinny być w ideale a są tylko podane wartości poszczególnych wtryskiwaczy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 mar 2021, 22:50 
Wtryskiwacze opel 2.0 CDTI 0445110327.
Wartości przepisałem do excela z wydruków jakie otrzymałem.
Regeneracja w Bosch Pawlik. Tam.nie było wartości od do tylko graficznie mieściły się mniej więcej w środku tolerancji.
Zastanawiam.sie czy wykluczyć ten co ma największy LL czy VE?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 mar 2021, 23:49 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
w zasadzie to wszystkie ok ,jak mam coś wybrać to odrzucam tego 3206


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 10 mar 2021, 00:02 
Dziękuję, też tak zrobię. Chyba to LL przesądza prawda?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 10 mar 2021, 00:44 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
pudło, VL i EM


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 10 mar 2021, 09:03 
Ok, Dziękuję ci za pomoc.
A przy okazji, wg ciebie jak należy interpretować korekcje na wtryskach?
Czy należy podejrzewać że gorszy wtrysk to z korekcją+ czy -?
No i czy należy sugerować się kolejnością zapłonu przy podmianie wtryskiwaczy przy ocenie korekt?
Np mamy kolejność zapłonu 1-3-4-2
Korekcje:
0,5
1,2
0
-1,7
Czy w systemach CR jest jakaś zależność korekcji do kolejności zapłonu?
Patrząc na przykład spalanie na cyl.4 jest ujemne czyli sterownik zdejmuje dawkę (czy to znaczy że leje wtrysk?), Następna detonacja w cyl.2 i tu już ECU dolewa więcej żeby wyrównać prędkość obrotowa.
Czy ma to ze sobą jakiś związek?
Mam właśnie taki przypadek u siebie, podmienialem początkowo wtryski używane i zawsze jak zmieniłem ten z największą korekcją + to potem pozostałe się zmieniały.
Kilkanaście prób i za każdym razem inaczej.
Teraz mam do zamontowania te wtryski po regeneracji więc zobaczymy co wyjdzie.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 10 mar 2021, 13:59 
Offline

Rejestracja: 14 paź 2020, 14:10
Posty: 7
Miejscowość: ...
Na wartość korekcji ma wpływ sporo czynników, poza ustawionymi dawkami na wtryskiwaczach wpływ ma np. jeszcze ciśnienie sprężania.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Adaptacja wtrysków po regeneracji KIA sorento  KIA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  bart  1
 Tester wtryskiwaczy Hartridge Cri-Pro  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 Skup wtryskiwaczy Bosch i Siemens  GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM  mokced  0
 Prośba o weryfikację wydruków kontrolnych wtryskiwaczy.  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Ibmacir  0
 Skup wtryskiwaczy Common Rail  GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM  gdsturbo  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group