Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze http://www.commonrailforum.pl/ |
|
Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM. http://www.commonrailforum.pl/szybkie-pytanie-korekty-wtryskiwaczy-jtdm-t2576.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | aroooesss [ 28 lis 2021, 12:04 ] |
Tytuł: | Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM. |
Siemka. Szybkie pytanie. Ostatnio wrzucałem screeny z regeneracji wtryskiwaczy. Wciąż szukam przyczyny braku 20KM/40Nm w Bravo 2.0 Multijet. Objawy spadek mocy, ciężki rozruch szczególnie w zakresie temperatur 10-25' C. W zimę jakoś to odpala. Coś tam kopci delikatnie na szaro (brak DPF i kata), nie bierze oleju, ani płynu chłodniczego, więcej pali i czuć delikatnie gryzący zapach z wydechu na rozgrzanym silniku. Otóż wszystko w samochodzie zrobione, turbo, głowica, dół silnika, kompresja w normie itd itd. Będę oddawał wtryskiwacze jeszcze raz na stół na gwarancje(pewnie usłyszę, że wtryskiwacze sprawne) Mianowicie. Korekcje - jałowy i rozgrzany silnik Wahają się od 0,3-0,5mm^3 Podczas jazdy że stałą prędkością 2000obr. Na dwóch jest ok 0,5-0,8mm^3 zaś na dwóch po blisko 4^mm3. Zmieniłem wtryskiwacze miejscami. Czyli 2 z najniższą korekta w miejsca tych z najwyższą. Co się okazuje ? Korekty przenoszą się za wtryskiwaczami. Czy to może być ewidentną przyczyną braku mocy i słabą regeneracją ? Pozdrawiam. |
Autor: | Świętosławegg [ 15 mar 2022, 16:03 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM. |
Witam |
Autor: | RomanRotrer [ 22 kwie 2022, 21:30 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM. |
aroooesss pisze: Siemka. Szybkie pytanie. Ostatnio wrzucałem screeny z regeneracji wtryskiwaczy. Wciąż szukam przyczyny braku 20KM/40Nm w Bravo 2.0 Multijet. https://seriale.best Objawy spadek mocy, ciężki rozruch szczególnie w zakresie temperatur 10-25' C. W zimę jakoś to odpala. Coś tam kopci delikatnie na szaro (brak DPF i kata), nie bierze oleju, ani płynu chłodniczego, więcej pali i czuć delikatnie gryzący zapach z wydechu na rozgrzanym silniku. Otóż wszystko w samochodzie zrobione, turbo, głowica, dół silnika, kompresja w normie itd itd. https://filmyonline.eu/ Będę oddawał wtryskiwacze jeszcze raz na stół na gwarancje(pewnie usłyszę, że wtryskiwacze sprawne) Mianowicie. Korekcje - jałowy i rozgrzany silnik Wahają się od 0,3-0,5mm^3 Podczas jazdy że stałą prędkością 2000obr. Na dwóch jest ok 0,5-0,8mm^3 zaś na dwóch po blisko 4^mm3. Zmieniłem wtryskiwacze miejscami. Czyli 2 z najniższą korekta w miejsca tych z najwyższą. Co się okazuje ? Korekty przenoszą się za wtryskiwaczami. Czy to może być ewidentną przyczyną braku mocy i słabą regeneracją ? Pozdrawiam. Witam. A sprawdź przepływomierz. Odepnij wtyczkę z ciekawości i zobacz czy moc wróciła. Daj znać. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |