Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM.
http://www.commonrailforum.pl/szybkie-pytanie-korekty-wtryskiwaczy-jtdm-t2576.html
Strona 1 z 1

Autor:  aroooesss [ 28 lis 2021, 12:04 ]
Tytuł:  Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM.

Siemka. Szybkie pytanie. Ostatnio wrzucałem screeny z regeneracji wtryskiwaczy. Wciąż szukam przyczyny braku 20KM/40Nm w Bravo 2.0 Multijet.
Objawy spadek mocy, ciężki rozruch szczególnie w zakresie temperatur 10-25' C. W zimę jakoś to odpala. Coś tam kopci delikatnie na szaro (brak DPF i kata), nie bierze oleju, ani płynu chłodniczego, więcej pali i czuć delikatnie gryzący zapach z wydechu na rozgrzanym silniku.
Otóż wszystko w samochodzie zrobione, turbo, głowica, dół silnika, kompresja w normie itd itd.
Będę oddawał wtryskiwacze jeszcze raz na stół na gwarancje(pewnie usłyszę, że wtryskiwacze sprawne)
Mianowicie. Korekcje - jałowy i rozgrzany silnik
Wahają się od 0,3-0,5mm^3
Podczas jazdy że stałą prędkością 2000obr.
Na dwóch jest ok 0,5-0,8mm^3 zaś na dwóch po blisko 4^mm3. Zmieniłem wtryskiwacze miejscami. Czyli 2 z najniższą korekta w miejsca tych z najwyższą. Co się okazuje ? Korekty przenoszą się za wtryskiwaczami.
Czy to może być ewidentną przyczyną braku mocy i słabą regeneracją ?
Pozdrawiam.

Autor:  Świętosławegg [ 15 mar 2022, 16:03 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM.

Witam

Autor:  RomanRotrer [ 22 kwie 2022, 21:30 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytanie. Korekty wtryskiwaczy JTDM.

aroooesss pisze:
Siemka. Szybkie pytanie. Ostatnio wrzucałem screeny z regeneracji wtryskiwaczy. Wciąż szukam przyczyny braku 20KM/40Nm w Bravo 2.0 Multijet. https://seriale.best
Objawy spadek mocy, ciężki rozruch szczególnie w zakresie temperatur 10-25' C. W zimę jakoś to odpala. Coś tam kopci delikatnie na szaro (brak DPF i kata), nie bierze oleju, ani płynu chłodniczego, więcej pali i czuć delikatnie gryzący zapach z wydechu na rozgrzanym silniku.
Otóż wszystko w samochodzie zrobione, turbo, głowica, dół silnika, kompresja w normie itd itd. https://filmyonline.eu/
Będę oddawał wtryskiwacze jeszcze raz na stół na gwarancje(pewnie usłyszę, że wtryskiwacze sprawne)
Mianowicie. Korekcje - jałowy i rozgrzany silnik
Wahają się od 0,3-0,5mm^3
Podczas jazdy że stałą prędkością 2000obr.
Na dwóch jest ok 0,5-0,8mm^3 zaś na dwóch po blisko 4^mm3. Zmieniłem wtryskiwacze miejscami. Czyli 2 z najniższą korekta w miejsca tych z najwyższą. Co się okazuje ? Korekty przenoszą się za wtryskiwaczami.
Czy to może być ewidentną przyczyną braku mocy i słabą regeneracją ?
Pozdrawiam.

Witam. A sprawdź przepływomierz. Odepnij wtyczkę z ciekawości i zobacz czy moc wróciła. Daj znać.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/