Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU
http://www.commonrailforum.pl/dwa-silniki-diesla-common-rail-2-5-i-3-0-isuzu-t1570.html
Strona 1 z 1

Autor:  LUCAK [ 31 mar 2012, 23:19 ]
Tytuł:  Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU

2.5 Turbodiesel
ISUZU D-MAX z silnikiem 2.5l to oszczędny i najczystszy w swoje klasie pick-up.

Wysokoprężny silnik o pojemności 2.5 litra, common rail (4JK1-TC).

Ten silnik to wyjątkowa oszczędność paliwa przy niemal nieograniczonej zdolności do ciężkiej pracy. 136 KM i 294 Nm w zakresie od 1800 do 3200 obrotów oznacza dużo mocy i wysoki, stały moment obrotowy. Dzięki temu każdą trasę D-MAX pokona z łatwością – przy zachowaniu wysokiej dynamiki i najwyższego komfortu. Emisja CO2 - 217 gramów/km – najniższa w tej klasie, czyni D-MAX’a z silnikiem 2.5l nie tylko oszczędnym, ale i zielonym pick-up’em.
Obrazek
Niezależnie od rodzaju aktywności i wyzwań jakim ma sprostać D-MAX, jego moc daje pewność, że wszystko będzie pod kontrolą. Dwa silniki wysokoprężne to prawdziwy pakiet mocy ISUZU. Wyposażone w najnowocześniejszą technologię common rail są oszczędne i zarazem zdolne sprostać każdemu wyzwaniu, przed jakim stanie ten pick-up. Jednocześnie ich budowa – jak i całego D-MAX’a – jest obliczona na długowieczność, czego przykładem może być fakt, że przekładnia łańcuchowa rozrządu, wymaga sewisu co 200.000 km. Znane są przykłady, gdy pojazdy osiągają przebiegi rzędu 700.000 km.

3.0 Turbodiesel
Duża moc i wysoki moment obrotowy dla wymagających.
Obrazek
Wysokoprężny silnik o pojemności 3.0 litrów, common rail (4JJ1-TC).

Tak zaawansowana technologia jak common rail, turbodoładowanie VGS z systemem zmiennej geometrii oraz katalizator oznacza oszczędność paliwa, niską emisję CO2 i niski poziom hałasu przy zachowaniu potężnej mocy. Silnik dysponuje 163 KM i 360 Nm w zakresie od 1800 do 2800 obrotów. Płaska krzywa wysokiego momentu obrotowego zapewnia doskonałą dynamikę. Modele z napędem na cztery koła oferują możliwości uciągu do 3 ton.

Niezależnie od rodzaju aktywności i wyzwań jakim ma sprostać D-MAX, jego moc daje pewność, że wszystko będzie pod kontrolą. Dwa silniki wysokoprężne to prawdziwy pakiet mocy ISUZU. Wyposażone w najnowocześniejszą technologię common rail są oszczędne i zarazem zdolne sprostać każdemu wyzwaniu, przed jakim stanie ten pick-up. Jednocześnie ich budowa – jak i całego D-MAX’a – jest obliczona na długowieczność, czego przykładem może być fakt, że przekładnia łańcuchowa rozrządu, wymaga sewisu co 200.000 km. Znane są przykłady, gdy pojazdy osiągają przebiegi rzędu 700.000 km.

Silnik właściwości jezdne
W przypadku tej klasy samochodów najważniejszym wyznacznikiem przydatności tych samochodów to układ zawieszenie, napędowy i niezawodność w terenie.
Sercem D-Maxa jest 163 konny silnik Diesla o pojemności 3 litrów z systemem zasilania common rail, intercoolerem, oraz turbosprężarką VGS o zmiennej geometrii łopatek . W/g danych producenta przyspiesza do setki w 10,7 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 175km/h. Tych danych niestety ze względu na panujące warunki atmosferyczne nie udało nam się sprawdzić, ale potężny moment obrotowy 333 Nm, dostępny w bardzo szerokim zakresie obrotów od 1600 do 3200 obr/min. można było odczuć. Jazda i manewrowanie w zasypanym śniegiem mieście to czysta przyjemność. Tam gdzie ledwo samochody osobowe przejeżdżały w zapiętych łańcuchach, D-Max poruszał się tak, jakby śnieg dla niego nie istniał. Z pewnością taki samochód, w takich warunkach w ruchu miejskim jest wręcz nieoceniony, lecz w słoneczne letnie dni na zatłoczonych ulicach może mieć problemy chociażby ze znalezieniem miejsca parkingowego. Wróćmy jednak do silnika. Bezsprzeczną jego zaletą jest zastosowanie łańcuszka do napędu rozrządu. Firma Isuzu od lat jest znana z niezawodnych i ekonomicznych silników Diesla. Taki napęd wydłuży z pewnością żywotność silnika i zmniejszy koszty wymiany dla jego właściciela. Okresy między przeglądowe rozrządu są co 200 tys. kilometrów.

Autor:  hermangf [ 13 mar 2024, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU

Zaawansowana technologia common rail i turbodoładowanie zapewniają oszczędność.






_______________________________
kalkulator wzrostu dziecka

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/