Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 12:09



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 31 mar 2012, 23:19 
2.5 Turbodiesel
ISUZU D-MAX z silnikiem 2.5l to oszczędny i najczystszy w swoje klasie pick-up.

Wysokoprężny silnik o pojemności 2.5 litra, common rail (4JK1-TC).

Ten silnik to wyjątkowa oszczędność paliwa przy niemal nieograniczonej zdolności do ciężkiej pracy. 136 KM i 294 Nm w zakresie od 1800 do 3200 obrotów oznacza dużo mocy i wysoki, stały moment obrotowy. Dzięki temu każdą trasę D-MAX pokona z łatwością – przy zachowaniu wysokiej dynamiki i najwyższego komfortu. Emisja CO2 - 217 gramów/km – najniższa w tej klasie, czyni D-MAX’a z silnikiem 2.5l nie tylko oszczędnym, ale i zielonym pick-up’em.
Obrazek
Niezależnie od rodzaju aktywności i wyzwań jakim ma sprostać D-MAX, jego moc daje pewność, że wszystko będzie pod kontrolą. Dwa silniki wysokoprężne to prawdziwy pakiet mocy ISUZU. Wyposażone w najnowocześniejszą technologię common rail są oszczędne i zarazem zdolne sprostać każdemu wyzwaniu, przed jakim stanie ten pick-up. Jednocześnie ich budowa – jak i całego D-MAX’a – jest obliczona na długowieczność, czego przykładem może być fakt, że przekładnia łańcuchowa rozrządu, wymaga sewisu co 200.000 km. Znane są przykłady, gdy pojazdy osiągają przebiegi rzędu 700.000 km.

3.0 Turbodiesel
Duża moc i wysoki moment obrotowy dla wymagających.
Obrazek
Wysokoprężny silnik o pojemności 3.0 litrów, common rail (4JJ1-TC).

Tak zaawansowana technologia jak common rail, turbodoładowanie VGS z systemem zmiennej geometrii oraz katalizator oznacza oszczędność paliwa, niską emisję CO2 i niski poziom hałasu przy zachowaniu potężnej mocy. Silnik dysponuje 163 KM i 360 Nm w zakresie od 1800 do 2800 obrotów. Płaska krzywa wysokiego momentu obrotowego zapewnia doskonałą dynamikę. Modele z napędem na cztery koła oferują możliwości uciągu do 3 ton.

Niezależnie od rodzaju aktywności i wyzwań jakim ma sprostać D-MAX, jego moc daje pewność, że wszystko będzie pod kontrolą. Dwa silniki wysokoprężne to prawdziwy pakiet mocy ISUZU. Wyposażone w najnowocześniejszą technologię common rail są oszczędne i zarazem zdolne sprostać każdemu wyzwaniu, przed jakim stanie ten pick-up. Jednocześnie ich budowa – jak i całego D-MAX’a – jest obliczona na długowieczność, czego przykładem może być fakt, że przekładnia łańcuchowa rozrządu, wymaga sewisu co 200.000 km. Znane są przykłady, gdy pojazdy osiągają przebiegi rzędu 700.000 km.

Silnik właściwości jezdne
W przypadku tej klasy samochodów najważniejszym wyznacznikiem przydatności tych samochodów to układ zawieszenie, napędowy i niezawodność w terenie.
Sercem D-Maxa jest 163 konny silnik Diesla o pojemności 3 litrów z systemem zasilania common rail, intercoolerem, oraz turbosprężarką VGS o zmiennej geometrii łopatek . W/g danych producenta przyspiesza do setki w 10,7 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 175km/h. Tych danych niestety ze względu na panujące warunki atmosferyczne nie udało nam się sprawdzić, ale potężny moment obrotowy 333 Nm, dostępny w bardzo szerokim zakresie obrotów od 1600 do 3200 obr/min. można było odczuć. Jazda i manewrowanie w zasypanym śniegiem mieście to czysta przyjemność. Tam gdzie ledwo samochody osobowe przejeżdżały w zapiętych łańcuchach, D-Max poruszał się tak, jakby śnieg dla niego nie istniał. Z pewnością taki samochód, w takich warunkach w ruchu miejskim jest wręcz nieoceniony, lecz w słoneczne letnie dni na zatłoczonych ulicach może mieć problemy chociażby ze znalezieniem miejsca parkingowego. Wróćmy jednak do silnika. Bezsprzeczną jego zaletą jest zastosowanie łańcuszka do napędu rozrządu. Firma Isuzu od lat jest znana z niezawodnych i ekonomicznych silników Diesla. Taki napęd wydłuży z pewnością żywotność silnika i zmniejszy koszty wymiany dla jego właściciela. Okresy między przeglądowe rozrządu są co 200 tys. kilometrów.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 mar 2024, 11:21 
Offline

Rejestracja: 12 cze 2023, 12:42
Posty: 33
Miejscowość: Czakczak
Zaawansowana technologia common rail i turbodoładowanie zapewniają oszczędność.






_______________________________
kalkulator wzrostu dziecka


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Renault Premium silnik common rail  RENAULT common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku  Anonymous  1
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group