Dzisiaj jest 29 mar 2024, 11:02



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 mar 2012, 14:46 
System CRS (Common Rail System) dla pojazdów użytkowych

Obrazek

System CRS jest systemem wtryskowym z wysokociśnieniowym gromadzeniem paliwa. Różnica względem wszystkich innych układów wtryskowych: sprężanie i wtrysk są od siebie niezależne. Takim sposobem system CRS oferuje większą swobodę przy optymalizacji procesu wtrysku. Dzięki temu możliwe jest projektowanie bardzo dynamicznych, cicho pracujących i ekonomicznych silników. Składniki systemu Common Rail:
Układ niskociśnieniowy z pompą wstępną i filtrem
Szyna
Pompa wysokociśnieniowa
Wtryskiwacze
Elektroniczny sterownik z czujnikami i złączami diagnostycznymi

Przegląd układu wtryskowego z Common Rail
i różnymi elementami systemu

Obrazek

1 pompa wysokociśnieniowa, 2 zawór odcinający element,
3 zawór regulacji ciśnienia, 4 filtr paliwa, 5 zbiornik paliwa z filtrem wstępnym i pompą wstępną, 6 sterownik, 7 sterownik czasu żarzenia, 8 bateria, 9 zasobnik wysokociśnieniowy,
10 czujnik ciśnienia w zasobniku, 11 ogranicznik przepływu,
12 zawór ograniczający ciśnienie, 13 czujnik temperatury paliwa, 14 wtryskiwacz, 15 świeca żarowa, 16 czujnik temperatury czynnika chłodzącego, 17 czujnik obrotów wału korbowego, 18 czujnik obrotów wału rozrządu, 19 czujnik temperatury zasysanego powietrza, 20 czujnik ciśnienia doładowania, 21 miernik ilości powietrza, 22 turboładowanie, 23 nastawnik powrotu spalin, 24 nastawnik ciśnienia doładowania, 25 pompa podciśnieniowa, 26 panel sygnalizacyjny z wyświetlaczem zużycia paliwa, obrotów, itd.,
27 czujnik pedału przyśpieszenia, 28 styki hamulcowe,
29 załącznik sprzęgła, 30 czujnik prędkości jazdy, 31 panel obsługowy regulatora prędkości jazdy, 32 sprężarka klimatyzacji, 33 panel obsługowy sprężarki klimatyzacji,
34 wyświetlacz diagnostyczny ze złączem dla jednostki diagnostycznej


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Delphi: system Multec® Common Rail w VW Polo Bluemotion  VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group