Dzisiaj jest 28 mar 2024, 14:40



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 12 lut 2012, 21:35 
Obrazek
Działanie

Solenoid regulacyjny ciśnienia paliwa reguluje ciśnienie paliwa w wysokociśnieniowej szynie układu paliwowego.

Solenoid regulacyjny ciśnienia paliwa uruchamiany jest przez zespół sterowania.

Diagnostyka

Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie.

Sprawdzić opór: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z solenoidu. Zmierzyć opór pomiędzy dwoma wtykami solenoidu. Porównać z

podanym oporem. Sprawdzić napięcie zasilania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z solenoidu. Włączyć zapłon i zmierzyć

napięcie pomiędzy jedną końcówką złącza i ujemną końcówką akumulatora. Sprawdzić drugą końcówkę. Jedna z tych dwóch

wartości powinna być równa napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to należy sprawdzić okablowanie i, jeśli takie są,

przekaźnik lub zespół zasilania i bezpiecznik(i). Sprawdzić podłączenie do ECU: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze z

elektrozaworu i ECU. Zmierzyć opór pomiędzy jedną z dwóch końcówek złącza i jedną z odpowiednich końcówek w złączu ECU.

Sprawdzić drugą końcówkę. Jedna z tych wartości powinna być < 1 om. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie.

Sprawdzić uruchomienie solenoidu: Podłączyć oscyloskop do jednego z wtyków sygnału urządzenia ECU i uziemienia.

Uruchomić silnik i porównać z pokazanym obrazem.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 lut 2015, 20:00 
Mam problem:
Czasami samochód nie zapala ( Hyundai 2.0CRDi) i zauważam że wystarczy że odkręcę na chwilkę rurkę metalową (od szyny CR do wtrysku) przykręcę i odpalam od tyknięcia po kilku odpaleniach sytuacja się powtarza.
Czy to może być wina zaworu regulacji ciśnienia ? ( czy może się zawiesić )


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 lut 2015, 21:24 
Najpierw zrób diagnozę komputerem, nie patrz tylko na błędy sprawdź ciśnienie na szynie cr jeżeli będzie zbyt niskie to jest taka możliwość


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 paź 2020, 10:18 
Cześć,
mam taki problem z autkiem... jest do wymiany zawór regulacji ciśnienia i wiem że to Bosch, szukałem po numerze części VW i wszędzie w necie jest numer Boscha: 0 281 006 074 a na oryginalnej części zamontowanej w aucie mam 0 281 006 075 więc nie wiem czy to jest ten sam zawór a różni się tylko numerem handlowym producenta dla części np do ASO a drugi jako zamiennik w sprzedaży detalicznej.
Nigdzie w necie nie ma tego o numerze -075. W serwisie VW posługują się tylko numerem ASO 057 130 764AB a numer Boscha im nic nie mówi. Dodam że różnica w cenie nie olbrzymia...
Czy ktoś jest w stanie mi pomóc ?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 paź 2020, 17:48 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
075 to to samo co 074
075 to montowanie seryjne do samochodu w fabryce, a 074 to już numer handlowy, tak bosch znakuje żeby było wiadomo czy to oryginał na pierwszy montaż czy juz wymieniane.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Duże wycieki na pompie wysokiego ciśnienia w 2.0 CDT  ROVER common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Mondeo mk4 2.0 tdci dw10c wymiana czujnika ciśnienia paliwa  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  lobaner  1
 Zawór regulacji ciśnienia na szynie CR  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  esquattro  0
 Czujniki ciśnienia samochód nie odpala  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 Brak ciśnienia na pompie CP1 na stole probierczym  POMPY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Jacekstg  9
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group