Witam, chciałbym opisac moj problem dotyczacapompy wys.cisnienia bosch cp 1 w busie mercedes sprinter 311 2.2 cdi.
Pompa zassala paliwo z dna zbiornika , wymienilem filtr paliwa, zalal,odpowietrzylem i cisnienie ze zbiornika do filtra , z filtra do pompy bez zarzutow.
Słabe cisnienie wychodzi z pompy po odkreceniu rurki przy pompie co idzie nna listwe oraz z dolnego weza do zasobnika.
Najmocniejsze cisnienie wychodzi z powrotu pompy z gornego wezyka (do zbiornika)
Podejrzewam ze pompa zalapala jakis nie czysztosci z dna zbiornika choc jest filtr.
Licze na jakies wskazowki, Pozdrawiam
Witam, chciałbym opisac moj problem dotyczacapompy wys.cisnienia bosch cp 1 w busie mercedes sprinter 311 2.2 cdi.
Pompa zassala paliwo z dna zbiornika , wymienilem filtr paliwa, zalal,odpowietrzylem i cisnienie ze zbiornika do filtra , z filtra do pompy bez zarzutow.
Słabe cisnienie wychodzi z pompy po odkreceniu rurki przy pompie co idzie nna listwe oraz z dolnego weza do zasobnika.
Najmocniejsze cisnienie wychodzi z powrotu pompy z gornego wezyka (do zbiornika)
Podejrzewam ze pompa zalapala jakis nie czysztosci z dna zbiornika choc jest filtr.
Licze na jakies wskazowki, Pozdrawiam
|