Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 12:09



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 12 gru 2012, 00:08 
Offline

Rejestracja: 01 maja 2012, 16:21
Posty: 17
Po wymianie wtryskiwacza i nie wpisaniu kodu do sterownika przez mechanika auto około kilkanaście kilometrów chodziło i nagle pojawiły się trzaski w silniku.
Wszystkie wtryski (4 szt.) były wyciągane a jeden wymieniony.
Mam pytanie?-czy nie wpisanie kodów mogło pociągnąć uszkodzenie silnika?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 gru 2012, 10:47 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
Jeśli wtryskiwacze były sprawne, czyli sprawdzone na stole i potwierdzona ich klasyfikacja IMA, a mechanik zachował należytą czystość podczas montażu to nie powinno być problemu. Należy sprawdzić co jest przyczyną stuków w silniku i w tedy będzie można powiedzieć coś więcej


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 gru 2012, 20:31 
Offline

Rejestracja: 01 maja 2012, 16:21
Posty: 17
Witam,
sprinter jest mojego brata,ten gość co wymienił wtryskiwacz uczył się w ASO Mercedesa,od 1,5 roku sam ,,grzebie,, u siebie w domu.
Z Tego co słyszę to naprawia auta przez podmianę części.
Jak ma problem z elektryką to przyjeżdza elektryk.
Z tego co mi brat mówił to ten gość mówił że wtryski się koduje przy najnowszych autach.(śmiać mi się z tego chce).
Jeśli chodzi o mnie to bardzo się interesuję motoryzacją,choć nie jestem wyuczonym mechanikiem.Mechanika mniej ,ale elektryka,elektronika (sterowanie silnika,czujniki,
oscyloskop,układy common rail).
Od 3 lat jestem bardzo chory,nie wychodzę z domu.
Kiedyś lubiłem dużo naprawiać przy autach.
Kompletna lipa i wprowadzanie ludzi w błąd.
Od czasu do czasu słyszę od brata jak ,,mechanicy,,wciskają włascicielom aut różne głupoty.
Brat ma sprintera bez przepływki,pytał się kiedyś jednemu mechanikowi gdzie jest przepływka-a mechanik na to-ło teraz są przepływomierze elektroniczne,ale nie wiadomo gdzie jest ,gdzieś ją głęboko schowali.
Mógłbym trochę popisać ale jeszcze jeden przypadek opiszę,-
brat powiedział jednemu z mechaników że wtryskiwacze ponoć montuje się na specjalną pastę,a mechanik na to-ja montuję na tawot bo pasta za droga.
,,Płakać,,się chce jak się słyszy takie bzdury od mechaników.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 gru 2012, 22:57 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
Simon. Na początek to życzę ci dużo zdrowia bo to jest najważniejsze. Powiem krótko to co napisałeś to rzeczywistość. Dlatego trzeba o tych przypadłościach pisać , aby ludzie nie mieli niepotrzebnie problemów. A co do kodowania wtryskiwaczy Common Rail, jeżeli na wtryskiwaczu Common Rail jest nadany kod IMA to nie jest on dla idei tylko po to by był wpisany do sterownika silnika i nanosił korekty w dawkowaniu wtryskiwaczy. A co do ukrytych przepływomierzy to mnie rozbawiło, ponieważ przepływomierz w porównaniu z wieloma innym czujnikami jakie znajdują się w silniku zawrze jego gabaryty zewnętrzne były największe. Poz.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 gru 2012, 23:13 
Offline

Rejestracja: 01 maja 2012, 16:21
Posty: 17
Każdy mechanik powinien wiedzieć że w silniku jest droga powietrza
i droga paliwa,i przepływka jest na drodze powietrza.
Bo powietrze to medium przepływomierza.
Ja też Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 gru 2012, 10:44 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
jak ktoś wam grzebie w samochodzie to nie miejcie pretensji że nie chodzi, zamiast dać auto do serwisu i nie mam tu na myśli tylko ASO dajecie je grzebaczom bo jest taniej, później jest problem jak coś się spier.... a winą obarczacie wszystkich mechaników nazywając ich partaczami, złodziejami to idzie w świat i większość potencjalnych klientów myśli że każdy mechanik chce ich oszukać, niestety nie uczciwych mechaników nie brakuje tak jak i klientów. Nowością nie jest że samochody dostawcze takie jak Sprinter, Boxer czy Ducato nie posiadają przepływomierza kwestia jest tylko normy spalin i może być również tak że wtryski będą miały IMA a nie będzie można ich przypisać.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 gru 2012, 15:18 
Offline

Rejestracja: 01 maja 2012, 16:21
Posty: 17
Ale ja nie napisałem że wszyscy mechanicy to partacze,
zmam wielu mechaników i elektryków którzy umieją naprawiać auta,zgodnie ze sztuką,
ale benzynowe i starsze diesle.
Jeśli chodzi o układy CR to w mojej okolicy jest kompletna klapa.
Wiele razy słyszałem jechać do serwisu tak jak Ty to piszesz,tylko gdzie ten serwis znależć.A może jest ich tylko kilka w Polsce.
Jeśli dobrze znasz się na układach CR to podaj mi Twój adres.
Z 2 miesiące temu znalazłem ASO gdzie chcieli nam wykręcić świecę żarową.
Bo nikt się u nas nie chciał podjąć.
Wiesz ile chcieli za tą robotę,i od
razu powiedzieli że może zostać urwana,500 zł.
Jak mieszkasz w Polsce to wiesz jak wyglądają kieszenie Polaków.
(nawet na filtrze powietrza oszczędzają)
Z 3 lata temu rozmawialiśmy z sąsiadem na temat samochodów bo jego siostra chciała sobie kupić, tak za 20 tyś.gdy powiedziałem że samochód to nie wszystko,jeszcze paliwo,opłaty,naprawy,to zaczął się drzeć że jak kogoś nie stać na auto to niech nie kupuje.
Wiesz co teraz robią,z rent Jej dają na paliwo.Sam to widziałem.
A taki był mądry.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 gru 2012, 15:50 
Offline

Rejestracja: 01 maja 2012, 16:21
Posty: 17
krzysiek napisałeś-
zamiast dać auto do serwisu i nie mam tu na myśli tylko ASO,
tylko gdzie taki serwis znależć koło Torunia,
ja też bratu mówię,nie jeżdzij do grzebałów tylko do kogoś kto się na tym zna,
a On mi się pyta to mi kogoś dobrego poleć,ALE JA SAM NIE ZNAM
SZPECÓW OD CR.
Łatwo jest mówić jedż do dobrego warsztatu,tylko gdzie go znależć.
Wychodzi na to że trzeba będzie zrobić remont silnika,ten z Mercedesa
powiedział z 10 tys zł.
Innym wyjściem jest kupić używany,i tutaj trzeba postawić pytanie-jak długo pochodzi?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 gru 2012, 16:11 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
świece chcesz wymienić ale konsekwencje urwania pozostawiasz mechanikowi, urwałeś to twój problem ja chciałem wymienić świece a nie żebyś mi ją urwał, niestety nie da się przewidzieć wszystkiego, złośliwość rzeczy martwych. Problem dzisiaj jest taki że naprawy są drogi a tanie naprawy jeszcze droższe. Jeśli ktoś zna się na sztuce to nie wystawia jej za 5zł, bo niestety to co dobre ma swoją cenę.
Można pisać w nieskończoność i podawać przykłady czy ludzie maja pieniądze czy nie, ja uważam że mają tylko zostali nauczeni że ma być tanio, ktoś nie ma na naprawę samochodu ale ma na fryzjera dla psa, więc mają czy nie mają pieniądze.
Mój adres znajdziesz w profilu.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 gru 2012, 16:14 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
nie remontować tylko wymienić bo taniej, ale jest problem bo nie wiadom w jakim stanie będzie silnik
powiedz co się stało i co było przyczyną trzasków


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Pytanie o rodzaj wtryskiwacza 2.7CDI  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
 VOLVO V50 2,0D PRZYBYWANIE OLEJU W SILNIKU  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  8
 nie odpala na ciepłym silniku  PEUGEOT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 170 2.0tdi CR nierówna praca na ciepłym silniku  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 Swap wnętrzności wtryskiwacza 801d -> 504z  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Raz  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group