Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie
http://www.commonrailforum.pl/vito-638-2-2-cdi-blad-p1187-i-gasnie-t1909.html
Strona 1 z 1

Autor:  dawidd [ 24 mar 2014, 21:13 ]
Tytuł:  Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie

Witam
Problem dotyczy mercedesa Vito 638 2.2 CDI z 98r
Od jakiegoś czasu auto gaśnie jak sie wyprzedza czy go trochę pociśnie powyżej 110-120km Zapala sie wtedy EDC i jest spory problem z uruchomieniem.
CarSoft 7,4 pokazał mi P1187, P1221 i P1482

Filtr paliwa nowy
Korekty na wtryskach na silniku gorącym:
0,8
0,3
0,2
0,2
Przy zimnym wartości były ok 2 razy wyższe
Rozrobi jeszcze test przelewowy przy temp ok 50 st. Wyszło przez 4min:
1 - 44ml
2 - 54ml
3 - 32ml
4 - 64ml

Ropa z powrotów ze wszystkich wtrysków szla z powietrzem - tak powinno być?

Zawor regulacji ciśnienia wyczyściłem - był oblepiony jakimś brudem, ale nic to nie zmieniło - dalej przy ok 120 km gaśnie motor i zapala EDC

Co możne oznaczać P1221 - (odczyt na pinie 4)

Proszę o pomoc

Autor:  zaksiu1985 [ 26 mar 2014, 00:55 ]
Tytuł:  Re: Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie

Wtryski rozwalone, jeżeli jeden ma 64ml przez 4 min to jest katastrofa jednym słowem.

Po za tym, typowy objaw "ja mu w gaz a on zgasł" .

Autor:  dawidd [ 26 mar 2014, 08:19 ]
Tytuł:  Re: Vito 638 2.2 CDI błąd P1187 i gasnie

do ilu powinien dochodzić max przelew w tym motorze? Jeśli rozwalone wtryski to co w takim razie z korektami -0,2 to chyba wzorowo(pamiętam to z bmw i rovera, chyba ze w mercu jest inaczej) Jeśli zaworek nie trzyma to korekta tez chyba poleci, czy się mylę?

No i zastanawia mnie to ze ropa szla z powietrzem z powrotów - tak powinno być?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/