Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

cdi zawór CR
http://www.commonrailforum.pl/cdi-zawor-cr-t2046.html
Strona 1 z 1

Autor:  piotrasta [ 09 sty 2017, 23:43 ]
Tytuł:  cdi zawór CR

Witajcie mam 2 w210 2,7CDI i 3,2CDI Posiadają zawór A i B. Mam problem z oboma zaworami CR miałem sprawny zawór A, zawór B powodował falowanie. W celu sprawdzenia czy to wina zaworu postanowiłem je zamienić. Po wyjęciu zaworu A i włożeniu B auto zaczęło falować. Po ponownej zamianie zaworów sprawny zawór A auto nie pali. Komp pokazuje za duże wypełnienie impulsów 60% (według kompa powinno być chyba 15-20%). Kupiłem zestaw naprawczy bosch- 2 oringi i pierścień oporowy- (oznaczenia F00VD38011, F00VD38010, F00N000066). Po wymianie elementów na zaworze A auto dalej nie pali. Zawór A po wyjęciu z auta nigdzie nie spadł ani nie został uderzony jego rezystancja jest w normie.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Zestaw naprawczy kupowałem w jednej z większych hurtowni/sklepów w kraju więc nie podejrzewam że na rzeczach wartych 15zł robią wałek i sprzedają podróby.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/