Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:04



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 09 lut 2012, 00:57 
Opel wypuścił na rynek nowy silnik wysokoprężny, montowany w modelu Insignia BiTurbo. Główną zaletą czterocylindrowego diesla Common Rail jest sekwencyjny, dwustopniowy system doładowania, gdzie współpracują dwie turbosprężarki, duża i mała.

W nowatorskim systemie Insignii BiTurbo dwie turbosprężarki o różnej wielkości współpracują razem lub niezależnie jedna od drugiej. Mniejsza turbosprężarka używana jest głównie przy niskich prędkościach obrotowych silnika. Efektem tego jest płynne przyśpieszanie już od najniższych obrotów silnika czyli brak efektu „turbodziury”. Moment obrotowy w wysokości 350 Nm jest osiągany już przy 1 500obr./min.

Klient zamawiający Insignię może skonfigurować również napęd. Do nowego silnika można dołączyć skrzynię z napędem na przednie lub wszystkie koła (AWD). Insignia z silnikiem 2.0 BiTurbo CDTI moc o wartości 143 kW/195 KM i moment obrotowy o wartości 400 Nm, dostępna jest we wszystkich wersjach nadwozia.

Inżynierowie Opla postarali się, aby nowy silnik BiTurbo generował dużą moc i wysoki moment obrotowy, ale również był niesłychanie oszczędny. Spalanie deklarowane przez producenta to 4,9l ON na 100 km. Wynik ten jest przypisany oczywiście do wersji z napędem na jedną oś. Insignia BiTurbo przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 8,7s, a jej maksymalna prędkość wynosi 230 km/h. Jeszcze jednym plusem jest zainstalowanie systemu Start/Stop, ale tylko w wersjach ze skrzynią manualną.zrodlo opel


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Delphi: system Multec® Common Rail w VW Polo Bluemotion  VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group