Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

2.0 dci 90km m9r Grubość Podkładki (uszczelniacza wtrysku)
http://www.commonrailforum.pl/2-0-dci-90km-m9r-grubosc-podkladki-uszczelniacza-wtrysku-t2460.html
Strona 1 z 1

Autor:  Hektuss [ 28 mar 2021, 01:36 ]
Tytuł:  2.0 dci 90km m9r Grubość Podkładki (uszczelniacza wtrysku)

Witam, mam taki problem z silnikiem 2.0dci 90km m9r, problem polega na tym ze samochód kopci na czarno (przy nagłym dodaniu gazu, pod obciążeniem, przy ruszaniu ze świateł) Wszystko zostało sprawdzone tzn ( Turbo, doloty, podciśnienia, egr Korekty wtrysków, ciśnienie doładowania drożność katalizatora wszystko jest tak jak ma być) ostatecznie diagnoza padła na wtryski, wtryski zostały zakupione nowe Bosch dobrane po numerach wraz z podkładkami o gr 3mm.Wtryski wyciągnięte gniazda wyczyszczone, pierwsze co zauważyłem jak wyciągnąłem stare wtryski pod każdym z nich były po dwie podkładki na pierwszym (3mm 3mm) drugim (3mm 2mm) na pozostałych dwóch tez podobne wymiary były, stwierdziłem ze założę to co jest w oryginale ale niestety po założeniu kompresja ucieka z każdego z nich, więc założyłem stare tak jak były, lecz problem z kopceniem pozostał, zastanawia mnie czy te grubości podkładek maja wpływ na to kopcenie? jeśli tak czy da się to jakoś pomierzyć?. Dzwoniłem do paru firm co wymieniają regenerują wtryski w sprawie tego kopcenia to każdy mówi (powinna być jedna podkładka, może kopcić ale nie musi) i że najlepiej by było wymienić głowice. Wydaje mi się ze ktoś wcześniej za bardzo sfrezował gniazda, albo poskładali tak żeby było tylko szczelne, czytałem jeszcze ze niektórzy hartują te nowe podkładki (wtedy miękną) i wkładają na smarze ceramicznym może i by to było szczelne ale boje się żeby znów nie były za nisko i nie wypaliło dziury w tłoku. Może ktoś ma jakiś pomysł, Pozdrawiam.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/