207 1.6 HDI 9HX prod. 04.2007r. Kupiony 12.2011 z przebiegiem 200Tkm, teraz ma 300Tkm. Ceny z robocizną. Olej + filt powietrza co 10tyś km (motul 8100) - 2000zł Filtr kabinowy 4razy - 240zł Filtr Paliwa Filtron 2 razy - 200zł Rozrząd + pompa Dolz - 700zł Opony zima - kleber 750zł Amorki Monroe - 510zł Poduszki+ łożyska amortyzatorów- 350 Tarcze przód trw- 300zł Klocki TRW przód2 razy, tył raz-330zł Uszczelka pod wtryskiwaczem nr 1- 65zł Sprzęgło alternatora INA+pasek- 280zł Przekładnia (używka)-500zł Świece Beru przy 240Tkm - 360zł EGR - 400zł Naprawa opaski wydechu - 50zł Sworznie+łączniki przód+zbieżność - 400zł Osłona przekładni,tuleje tył-500zł Osłona przegubów - 150zł Regeneracja turbiny +uszczelki+smok+przewód - 1500zł Akumulator VARTA SILVER 63AH(od nowości do 12.2013r)-280zł Regeneracja wtrysków+2690zł Uchwyty intercoolera (wytłukły się) - 180zł Czujnik Sprzegła - 50zł
Diagnostyka 4 razy - 100zł Nie liczę wymiany żarówek x na 3 miesięce, ciągle przepalapalących się postojówek, zapadnięty fotel pasażera, mechanizm podnoszenia szyby od kierowcy, kupiłem używkę nie pamiętam ceny z wymianą.
Przy okazji regeneracji wtryskiwaczy chciałem wymienić świece po 60 tysiącach, ale trzy nie chciały wyjść i mój mechanik bał się ich na siłę odkręcać żeby nie zostały. Koszt wymiany jednej urwanej świecy to 250zł.
Na początku, kiedy koszty sięgały kilku tysięcy myślałem że to używka więc się nie dziwię. Teraz twierdzę że te samochody to padliny.
Jak pewnie koledzy zauważyliście, nie ma wzmianki o naprawie elektroniki obsługującej silnik, zasilania, doloty i elementy z komory silnika. Pewnie w następnej kolejności to właśnie mnie czeka.
Peugeot jest dobry przez 5 lat, potem ucieczka z nim. Miałem jeszcze Passata z 2004r i wiem co mówię. Tam pieniądze wkładałem raczej w dopieszczanie wizualne samochodu.
207 1.6 HDI 9HX prod. 04.2007r. Kupiony 12.2011 z przebiegiem 200Tkm, teraz ma 300Tkm. Ceny z robocizną. Olej + filt powietrza co 10tyś km (motul 8100) - 2000zł Filtr kabinowy 4razy - 240zł Filtr Paliwa Filtron 2 razy - 200zł Rozrząd + pompa Dolz - 700zł Opony zima - kleber 750zł Amorki Monroe - 510zł Poduszki+ łożyska amortyzatorów- 350 Tarcze przód trw- 300zł Klocki TRW przód2 razy, tył raz-330zł Uszczelka pod wtryskiwaczem nr 1- 65zł Sprzęgło alternatora INA+pasek- 280zł Przekładnia (używka)-500zł Świece Beru przy 240Tkm - 360zł EGR - 400zł Naprawa opaski wydechu - 50zł Sworznie+łączniki przód+zbieżność - 400zł Osłona przekładni,tuleje tył-500zł Osłona przegubów - 150zł Regeneracja turbiny +uszczelki+smok+przewód - 1500zł Akumulator VARTA SILVER 63AH(od nowości do 12.2013r)-280zł Regeneracja wtrysków+2690zł Uchwyty intercoolera (wytłukły się) - 180zł Czujnik Sprzegła - 50zł
Diagnostyka 4 razy - 100zł Nie liczę wymiany żarówek x na 3 miesięce, ciągle przepalapalących się postojówek, zapadnięty fotel pasażera, mechanizm podnoszenia szyby od kierowcy, kupiłem używkę nie pamiętam ceny z wymianą.
Przy okazji regeneracji wtryskiwaczy chciałem wymienić świece po 60 tysiącach, ale trzy nie chciały wyjść i mój mechanik bał się ich na siłę odkręcać żeby nie zostały. Koszt wymiany jednej urwanej świecy to 250zł.
Na początku, kiedy koszty sięgały kilku tysięcy myślałem że to używka więc się nie dziwię. Teraz twierdzę że te samochody to padliny.
Jak pewnie koledzy zauważyliście, nie ma wzmianki o naprawie elektroniki obsługującej silnik, zasilania, doloty i elementy z komory silnika. Pewnie w następnej kolejności to właśnie mnie czeka.
Peugeot jest dobry przez 5 lat, potem ucieczka z nim. Miałem jeszcze Passata z 2004r i wiem co mówię. Tam pieniądze wkładałem raczej w dopieszczanie wizualne samochodu.
|
|