Dzisiaj jest 29 mar 2024, 04:53



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 31 lip 2012, 21:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam !!!!!!!!

Jak w temacie . Master 2,5 dci 120 km 2004 rok .
Problem polega na tym że autko chodzi jak burza ,ma moc , nie kopci , pali w normie , ale sporadycznie pod obciążeniem , przy ładunku wchodzi w awarię , w sterowniku silnika pojawia się błąd " Spadek ciśnienia reil , poza granicą regulacji "
W tym aucie sprawdzane było ;

- 4 wtryski wydruki ze stołu BOSCH
- pompa wysokiego ciśnienia CR wydruki ze stołu BOSCH
- szyna reil z zaworem bezpieczeństwa
- filtr paliwa nowy
- pompka elektryczna podmieniana i efekt ten sam

Pytanie do szanownych kolegów , macie jakieś pomysły ?

Pozdrawiam !!!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 31 lip 2012, 22:04 
Offline

Rejestracja: 31 lip 2012, 22:02
Posty: 1
zawór na szynie i syf w układzie


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 01 sie 2012, 08:34 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
wrzuć te wydruki ze stołu bosch z wtrysków i z pompy, bo coś za dużo wydruków a efektu nie ma


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 sie 2012, 23:23 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Auto poszło do serwisu i zobaczymy co na to ASO ?
Sprawę będę monitorował jak znajdę przyczynę czy znajdzie ASO to napiszę .

Pozdrawiam !!!!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 sie 2012, 21:59 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam Panowie !!!!!!!!

Troszkę to trwało , ale odświeżam temat !!!!

Autko jak pisałem poszło do ASO . Panowie w serwisie stwierdzili że...... sterownik silnika jest bezwzględnie do wymiany !!!!!
Ponieważ :
- sporadyczny błąd pojawiający się w sterowniku nie jest efektem źle działających podzespołów wykonujących polecenia sterownika tylko błędów na płytce sterownika ( prawdopodobnie zimny lut - tego serwis nie powiedział dał tylko do zrozumienia) .

W ASO cała usługa wymiany sterownika to kosmos cena - 4370 zł netto .
Więc przyszło nam sprawdzić przypuszczenia ASO .
Sterownik został wyjęty rozdłubany i podgrzany zwykłą opalarką na gorące powietrze .

Na razie jest OKi autko śmiga , błędu niema , zobaczymy co będzie dalej !!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 22 sie 2012, 22:39 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
Jak widać na tym przykładzie kody błędów dużo nam pomagają ,ale też czasami kiedy zawiedzie elektronika sterowania silnika można wykonać bardzo dużo czasochłonnych i kosztownych pomiarów całego układu paliwowego common rail, delikatnie mówiąc. Jak już się wie co jest to chciało by się powiedzieć, że poszło to wszystko na marne. Oczywiście to uproszczenie bo bez tych wszystkich pomiarów nikt pewnie od razu nie stawiał by na sterownik bo doświadczenie podpowiada nam zawsze typowe usterki wtryskiwacze , pompa itd. Ale jest to cenne doświadczenie, które może zdarzyć się w każdym warsztacie w tym modelu jeszcze nie raz i wtedy ta wiedza zaprocentuje. Warto się dzielić taką wiedzą bo nie każdy warsztat będzie miał sposobność doktoryzować się na wszystkich usterkach, przypadkach w samochodach to nawet nie jest możliwe. Jest wiele serwisów specjalizujących się w danej marce, a i tak mają przypadki , które ich zaskakują , a wydawało by się ,że skoro maja styczność codziennie z jedna marką wiedzą już wszystko tak niestety nie jest. O Common Rail wydaje się ,że wiemy już bardzo dużo bo układ ma już kilkanaście lat nie mniej wydaje się , że nie raz nas jeszcze zaskoczy, jeżeli zajmujemy się serwisem wszystkich marek samochodów , a o ciężarówkach już nie wspomnę.Pozdrawiam wszystkich aktywnych na forum. Wasza wiedza i doświadczenie czasami może być dla kogoś nieoceniona.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 21 sty 2013, 00:01 
Po ponownym zlutowaniu płytki warto pomalować luty lakierem dzięki któremu cyna nie będzie się utleniać. podgrzewanie opalarką nie jest też gwarancją dobrego lutowania ponieważ zimne luty to zazwyczaj luty z utlenioną cyną. Ale to tylko tak na marginesie.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 21 sty 2013, 00:40 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
Gość pisze:
Po ponownym zlutowaniu płytki warto pomalować luty lakierem dzięki któremu cyna nie będzie się utleniać. podgrzewanie opalarką nie jest też gwarancją dobrego lutowania ponieważ zimne luty to zazwyczaj luty z utlenioną cyną. Ale to tylko tak na marginesie.


cenna uwaga !!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Ford MONDEO MK3 BŁĄD 1664  FORD common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  0
 Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  17
 Wtrysk Renault Scenic II 1.9DCI  GIEŁDA CZĘŚCI Common Rail KUPIĘ / SPRZEDAM  Netsky  0
 Stardex Master Ultima  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  WojtekCR  5
 Błąd P0087 (szyna paliwowa/ciśnienie w układzie - za niskie)  MERCEDES common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group