Witam
Zamierzam podnieść moc. Nie będę sie rozpisywał, co już zrobiłem itd (jeżeli będziecie chcieli to napisze).
Aktualnie szukam i szukam i nic nie znalazłem sensownego.
W aucie siedzi CP1S3. Czy można, w zamian niej wrzucić wydajniejszą CP1H3 ? Czy H3 wymaga zew pompy podającej jak S3 ? Z tego co wyszukałem to H3 ma już wbudowaną pompe podającą jak CP3, ale wole dopytać.
Znalazłem też informacje:
Odmianą pompy CP1S3 jest pompa CP1H3, która wytwarza maksymalne ciśnienie od 1450 do 1600 barów.
Więc, chciałbym się upewnić, że będzie wszystko działać tylko wyższe będą ciśnienia pracy układu CR.
Czy sterownik EDC15C3 ogarnie programowo pompe H3?
Zmiana pompy na wyższe ciśnienie wiąże się ze zmianą czujnika na listwie. Podmieniłem dla sprawdzenia czujnik i samochód działa. Oszukuje (inne wartości podaje) na sterownik więc wyższe ciśnienie rzeczywiste na listwie, a sterownik widzi poprawne. Więc to też kwestia oprogramowania.
Pozdrawiam, licze na Waszą pomoc.
Witam
Zamierzam podnieść moc. Nie będę sie rozpisywał, co już zrobiłem itd (jeżeli będziecie chcieli to napisze).
Aktualnie szukam i szukam i nic nie znalazłem sensownego.
W aucie siedzi CP1S3. Czy można, w zamian niej wrzucić wydajniejszą CP1H3 ? Czy H3 wymaga zew pompy podającej jak S3 ? Z tego co wyszukałem to H3 ma już wbudowaną pompe podającą jak CP3, ale wole dopytać.
Znalazłem też informacje:
Odmianą pompy CP1S3 jest pompa CP1H3, która wytwarza maksymalne ciśnienie od 1450 do 1600 barów.
Więc, chciałbym się upewnić, że będzie wszystko działać tylko wyższe będą ciśnienia pracy układu CR.
Czy sterownik EDC15C3 ogarnie programowo pompe H3?
Zmiana pompy na wyższe ciśnienie wiąże się ze zmianą czujnika na listwie. Podmieniłem dla sprawdzenia czujnik i samochód działa. Oszukuje (inne wartości podaje) na sterownik więc wyższe ciśnienie rzeczywiste na listwie, a sterownik widzi poprawne. Więc to też kwestia oprogramowania.
Pozdrawiam, licze na Waszą pomoc.
|