Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

diagnostyka common rail 1.9 dci
http://www.commonrailforum.pl/diagnostyka-common-rail-1-9-dci-t1937.html
Strona 1 z 1

Autor:  cardiesel [ 27 lis 2014, 21:58 ]
Tytuł:  diagnostyka common rail 1.9 dci

Witam. Mam poważny problem z 1.9 dci.Silnik ciężko odpala, (duzy opór przy rozruchu).Rozrusznik sprawny , akumulator również.Silnik pracuję nierówno max obroty jakie osiąga to 4000, wyżej nie pójdzie.Po zgaszeniu silnika słychac buczenie w okolicach pompy.Wyczytane błędy to:
DF195- brak zgodności czujnika wału i wałka rozrządu
DF325- układ egr
DF374- sterownik
DF186- obwód podgrzewania wstępnego świec
Ciśnienie na rampie, przy pracującym silniku 280 bar

Wtryski nie przelewają , świece grzeją prawidłowo,czujniki wymienione,rozrząd sprawdzony. Zupełnie nie wiem, co jeszcze moze być przyczyną tej awarii.Prosił bym o rady co jeszcze mogę sprawdzić.Wg mnie wysiada pompa , ale jak być pewnym na 100%?

CHCIAŁEM POWITAĆ WSZYSTKICH UZYTKOWNIKÓW FORUM LUKASZ. :D

Autor:  Gość [ 18 kwie 2016, 12:42 ]
Tytuł:  Re: diagnostyka common rail 1.9 dci

cardiesel pisze:
Witam. Mam poważny problem z 1.9 dci.Silnik ciężko odpala, (duzy opór przy rozruchu).Rozrusznik sprawny , akumulator również.Silnik pracuję nierówno max obroty jakie osiąga to 4000, wyżej nie pójdzie.Po zgaszeniu silnika słychac buczenie w okolicach pompy.Wyczytane błędy to:
DF195- brak zgodności czujnika wału i wałka rozrządu
DF325- układ egr
DF374- sterownik
DF186- obwód podgrzewania wstępnego świec
Ciśnienie na rampie, przy pracującym silniku 280 bar

Wtryski nie przelewają , świece grzeją prawidłowo,czujniki wymienione,rozrząd sprawdzony. Zupełnie nie wiem, co jeszcze moze być przyczyną tej awarii.Prosił bym o rady co jeszcze mogę sprawdzić.Wg mnie wysiada pompa , ale jak być pewnym na 100%?

CHCIAŁEM POWITAĆ WSZYSTKICH UZYTKOWNIKÓW FORUM LUKASZ. :D

Autor:  Gość [ 18 kwie 2016, 12:46 ]
Tytuł:  Re: diagnostyka common rail 1.9 dci

sprawdz czujnik położenia wału on lubi wariowac raz auto zapali raz nie raz zapali i zgasnie po jakims czasie . co do pompy cr to jak siada to lubi robic opiłki które zapychaja końcówki wtrysków co wiąze sie z regeneracja ich i czyszczeniem całęgo układu paliwowego.obroty u mnie w masterze movano trafiku czy vivaro nigdy wiecej niz 4 nie szły;]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/