Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze http://www.commonrailforum.pl/ |
|
diagnostyka common rail 1.9 dci http://www.commonrailforum.pl/diagnostyka-common-rail-1-9-dci-t1937.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | cardiesel [ 27 lis 2014, 21:58 ] |
Tytuł: | diagnostyka common rail 1.9 dci |
Witam. Mam poważny problem z 1.9 dci.Silnik ciężko odpala, (duzy opór przy rozruchu).Rozrusznik sprawny , akumulator również.Silnik pracuję nierówno max obroty jakie osiąga to 4000, wyżej nie pójdzie.Po zgaszeniu silnika słychac buczenie w okolicach pompy.Wyczytane błędy to: DF195- brak zgodności czujnika wału i wałka rozrządu DF325- układ egr DF374- sterownik DF186- obwód podgrzewania wstępnego świec Ciśnienie na rampie, przy pracującym silniku 280 bar Wtryski nie przelewają , świece grzeją prawidłowo,czujniki wymienione,rozrząd sprawdzony. Zupełnie nie wiem, co jeszcze moze być przyczyną tej awarii.Prosił bym o rady co jeszcze mogę sprawdzić.Wg mnie wysiada pompa , ale jak być pewnym na 100%? CHCIAŁEM POWITAĆ WSZYSTKICH UZYTKOWNIKÓW FORUM LUKASZ. |
Autor: | Gość [ 18 kwie 2016, 12:42 ] |
Tytuł: | Re: diagnostyka common rail 1.9 dci |
cardiesel pisze: Witam. Mam poważny problem z 1.9 dci.Silnik ciężko odpala, (duzy opór przy rozruchu).Rozrusznik sprawny , akumulator również.Silnik pracuję nierówno max obroty jakie osiąga to 4000, wyżej nie pójdzie.Po zgaszeniu silnika słychac buczenie w okolicach pompy.Wyczytane błędy to:
DF195- brak zgodności czujnika wału i wałka rozrządu DF325- układ egr DF374- sterownik DF186- obwód podgrzewania wstępnego świec Ciśnienie na rampie, przy pracującym silniku 280 bar Wtryski nie przelewają , świece grzeją prawidłowo,czujniki wymienione,rozrząd sprawdzony. Zupełnie nie wiem, co jeszcze moze być przyczyną tej awarii.Prosił bym o rady co jeszcze mogę sprawdzić.Wg mnie wysiada pompa , ale jak być pewnym na 100%? CHCIAŁEM POWITAĆ WSZYSTKICH UZYTKOWNIKÓW FORUM LUKASZ. |
Autor: | Gość [ 18 kwie 2016, 12:46 ] |
Tytuł: | Re: diagnostyka common rail 1.9 dci |
sprawdz czujnik położenia wału on lubi wariowac raz auto zapali raz nie raz zapali i zgasnie po jakims czasie . co do pompy cr to jak siada to lubi robic opiłki które zapychaja końcówki wtrysków co wiąze sie z regeneracja ich i czyszczeniem całęgo układu paliwowego.obroty u mnie w masterze movano trafiku czy vivaro nigdy wiecej niz 4 nie szły;] |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |