Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 05:55



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 27 lis 2014, 21:58 
Witam. Mam poważny problem z 1.9 dci.Silnik ciężko odpala, (duzy opór przy rozruchu).Rozrusznik sprawny , akumulator również.Silnik pracuję nierówno max obroty jakie osiąga to 4000, wyżej nie pójdzie.Po zgaszeniu silnika słychac buczenie w okolicach pompy.Wyczytane błędy to:
DF195- brak zgodności czujnika wału i wałka rozrządu
DF325- układ egr
DF374- sterownik
DF186- obwód podgrzewania wstępnego świec
Ciśnienie na rampie, przy pracującym silniku 280 bar

Wtryski nie przelewają , świece grzeją prawidłowo,czujniki wymienione,rozrząd sprawdzony. Zupełnie nie wiem, co jeszcze moze być przyczyną tej awarii.Prosił bym o rady co jeszcze mogę sprawdzić.Wg mnie wysiada pompa , ale jak być pewnym na 100%?

CHCIAŁEM POWITAĆ WSZYSTKICH UZYTKOWNIKÓW FORUM LUKASZ. :D


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 kwie 2016, 12:42 
cardiesel pisze:
Witam. Mam poważny problem z 1.9 dci.Silnik ciężko odpala, (duzy opór przy rozruchu).Rozrusznik sprawny , akumulator również.Silnik pracuję nierówno max obroty jakie osiąga to 4000, wyżej nie pójdzie.Po zgaszeniu silnika słychac buczenie w okolicach pompy.Wyczytane błędy to:
DF195- brak zgodności czujnika wału i wałka rozrządu
DF325- układ egr
DF374- sterownik
DF186- obwód podgrzewania wstępnego świec
Ciśnienie na rampie, przy pracującym silniku 280 bar

Wtryski nie przelewają , świece grzeją prawidłowo,czujniki wymienione,rozrząd sprawdzony. Zupełnie nie wiem, co jeszcze moze być przyczyną tej awarii.Prosił bym o rady co jeszcze mogę sprawdzić.Wg mnie wysiada pompa , ale jak być pewnym na 100%?

CHCIAŁEM POWITAĆ WSZYSTKICH UZYTKOWNIKÓW FORUM LUKASZ. :D


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 kwie 2016, 12:46 
sprawdz czujnik położenia wału on lubi wariowac raz auto zapali raz nie raz zapali i zgasnie po jakims czasie . co do pompy cr to jak siada to lubi robic opiłki które zapychaja końcówki wtrysków co wiąze sie z regeneracja ich i czyszczeniem całęgo układu paliwowego.obroty u mnie w masterze movano trafiku czy vivaro nigdy wiecej niz 4 nie szły;]


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Renault Premium silnik common rail  RENAULT common rail - Regeneracja wtryskiwacza | Naprawa wtrysku  Anonymous  1
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group