Dzisiaj jest 28 mar 2024, 18:15



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 mar 2016, 00:43 
Witam wszystkich, moze ktos z tego,forum naprowadzi mnie na rozanie mojego problemu. Podczas jazdy przy ok.2100 obrotow samochod sie zdlawil nie dal rady przelamac tych obrotów, po czym zgasl.Caly silnik, komora silnika byla zalana ropą. Samochod scholowalem odkrecilem przewod doprawadzajacy paliwo z pompy cr na listwe i 0 cisnienia nawet kropelka nie poleciala. Samochod nie ma pompki w baku, a w przewodzie idacym z filtra paliwa do pompy cr nie czoc podcisnienia, a o ile sie nie myle to takie powinno byc wytwarzane aby paliwo bylo zaciagniete z baka.Samochod to opel vivaro 100km 1.9


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 mar 2016, 00:57 
dodam ze podczas odrecenia przewodu z listwy i kreceniu rozrusznikiem nie podaje wcale paliwa, nie powstaje wyciek , jakby nie panowalo tam jakiekolwiek cisnienie.Samochod na plaku prscuje a bez plaka gasnie.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 mar 2016, 00:34 
Offline

Rejestracja: 27 maja 2013, 00:27
Posty: 227
U Ciebie paliwo z baku zaciąga pompa zasilająca która jest zamontowana na pompie CR (jest ona srebrna i wygląda jak radiator) i wygląda że to ona się rozwaliła albo gorsza sprawa, urwał się wałek napędowy w samej pompie i jest praktycznie po pompie.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 29 mar 2016, 00:45 
Offline

Rejestracja: 13 sty 2013, 23:23
Posty: 50
wałek i pompka wraz z całym kompletem uszczelnien jest dostepny wiec nie wiem skad te stwierdzenie ze jest już po pompie


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 koszt wymiany pompy w is250  LEXUS common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Duże wycieki na pompie wysokiego ciśnienia w 2.0 CDT  ROVER common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Mondeo mk4 2.0 tdci dw10c wymiana czujnika ciśnienia paliwa  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  lobaner  1
 Zawór regulacji ciśnienia na szynie CR  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  esquattro  0
 Czujniki ciśnienia samochód nie odpala  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group