Trochę niewiele same takie suche dane mówią niemniej jednak... Wtrysk który mieści się w parametrach jak podałeś +11/-4 jest całkiem ok, nie ma się go co czepiać. Istotniejsza jest kwestia tych które nie przeszły Leak'a. Spektrum wartości które puszczają wtrysk przez ten test jest na tyle szerokie, żeby nawet "leciwe" wtryskiwacze dały sobie radę. Skoro nie przeszły tego badania znaczy to że uszkodzenie jest mechaniczne w konstrukcji wtryskiwacza i "coś" nie pracuje. Stawiam na: opiłki wewnątrz korpusu, zatarty trzpień, zużyte uszczelnienia, zatkana dysza. Jednak aby potwierdzić jakiekolwiek przypuszczenia jakiś specjalista musi Ci rozebrać ten wtryskiwacz. Gorzej, że to są piezo, czasem nie da się ich naprawić. Nie chcę Cię jednak niepotrzebnie martwić. Może się uda, mam nadzieję, że pomogłem.
Trochę niewiele same takie suche dane mówią niemniej jednak... Wtrysk który mieści się w parametrach jak podałeś +11/-4 jest całkiem ok, nie ma się go co czepiać. Istotniejsza jest kwestia tych które nie przeszły Leak'a. Spektrum wartości które puszczają wtrysk przez ten test jest na tyle szerokie, żeby nawet "leciwe" wtryskiwacze dały sobie radę. Skoro nie przeszły tego badania znaczy to że uszkodzenie jest mechaniczne w konstrukcji wtryskiwacza i "coś" nie pracuje. Stawiam na: opiłki wewnątrz korpusu, zatarty trzpień, zużyte uszczelnienia, zatkana dysza. Jednak aby potwierdzić jakiekolwiek przypuszczenia jakiś specjalista musi Ci rozebrać ten wtryskiwacz. Gorzej, że to są piezo, czasem nie da się ich naprawić. Nie chcę Cię jednak niepotrzebnie martwić. Może się uda, mam nadzieję, że pomogłem.
|