Dzisiaj jest 29 mar 2024, 12:19



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 09 lut 2012, 00:47 
Źródło: Delphi
01/06/2010 08:38

Najnowocześniejsze wersje wtryskiwaczy solenoidowych Delphi oraz nowa generacja pomp pomagają w osiągnięciu poziomu emisji CO2 równego 87g/km oraz ekonomiki spalania na poziomie 3,3l/100km (71mpg) bez obniżania osiągów pojazdu.

Najczystszy samochód w swojej klasie; wybrany przez międzynarodowych dziennikarzy motoryzacyjnych Światowym Samochodem Roku 2010.

Koncerny Delphi i Volkswagen opracowały najbardziej przyjazne dla środowiska naturalnego systemy silników Diesla, które są montowane w nowym, 3-cylindrowym Volkswagenie Polo BlueMotion. To pozwoli producentowi samochodów, który jest uznanym liderem w produkcji samochodów osobowych napędzanych silnikiem Diesla, na zaoferowanie klientom pojazdu charakteryzującego się wyjątkowo niskim poziomem emisji CO2 oraz niskim zużyciem paliwa, przy jednoczesnym zapewnieniu wyjątkowo wyrafinowanego działania układu napędowego samochodu.

Po ponad rocznej współpracy z firmą Volkswagen nad opracowaniem systemu, firma Delphi, która jest globalnym liderem w produkcji systemów sterowania silnikiem dostarcza swój system Multec® Diesel Common Rail do nowego 1.2-litrowego, 3-cylindrowego Volkswagena Polo BlueMotion.

„Nasi klienci stosują coraz mniejsze silniki, tak by spełnić rygorystyczne normy emisji CO2. Nowy, 3-cylindrowy silnik Diesla z systemem Common Rail montowany w Volkswagenie pozwala Delphi na zaprezentowanie ogromnego potencjału, reprezentowanego przez technologie wtrysku paliwa oparte na systemach solenoidowych”, stwierdził Michael Gassen, dyrektor generalny działu Delphi Powertrain Systems, odpowiedzialny w Europie za sprzedaż i marketing. „To pierwszy program dla silników Diesla Common Rail realizowany wraz z Volkswagenem, a obecnie jest on montowany w najbardziej ekonomicznym, pięciomiejscowym samochodzie charakteryzującym się najlepszą ekonomiką spalania i najniższym poziomem emisji CO2, który został także wybrany Światowym Samochodem Roku 2010. To znakomity partner dla naszych technologii”.

Produkowany przez Delphi system Multec® Common Rail pomaga w realizacji koncepcji obniżania pojemności skokowej silników przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjności cenowej i osiągów.
Obrazek
DelphiDFP6injectoronVW1.2lTDI-2H

Produkowany przez Delphi system Multec® Common Rail, wyposażony w szybki wtryskiwacz z siłownikiem elektromagnetycznym, został po raz pierwszy wprowadzony na rynek w roku 2000 i od tego czasu podlegał zmianom i ulepszeniom, tak by spełniał stale zmieniające się normy emisji, przy jednoczesnym zachowaniu konkurencyjności cenowej i konkurencyjności pod względem walorów jezdnych i osiągów samochodów, w których był montowany.

System Common Rail montowany w Volkswagenie Polo BlueMotion wykorzystuje najnowocześniejsze rozwiązania wtryskiwaczy solenoidowych, współpracujących z najnowszą generacją pomp paliwowych DFP6 Delphi. Takie połączenie pozwala na osiągnięcie poziomu emisji CO2 równego 87 g/km.

„Nowy system Common Rail Delphi zapewnia znacznie lepszą kontrolę nad ilością dozowanego paliwa, umożliwia wielokrotny wtrysk oraz poprawia zdolność rozpylania paliwa i mieszania paliwa z powietrzem”, stwierdził John Fuerst, Główny Menadżer w Delphi Diesel Systems. “System montowany w tym samochodzie może zapewnić nawet 6 cykli wtrysku na jeden cykl spalania, co zapewnia wysoką płynność procesu spalania, a co za tym idzie obniżenie poziomów hałasu i wibracji.

Poprawa wydajności systemu wtrysku i charakterystyk spalania została osiągnięta dzięki zredukowaniu strat ubocznych, obniżeniu masy podzespołu i zużycia energii oraz poprawie charakterystyk hydraulicznych. Dzięki tym wszystkim elementom, system wtryskiwaczy Delphi przeznaczanych dla silników Diesla Common Rail będzie mógł być stosowany do wszystkich wysilonych silników, montowanych w samochodach różnych klas.

Nowa generacja wysokociśnieniowych pomp Delphi została zaprezentowana na Sympozjum w Wiedniu

Na 31. Międzynarodowym Sympozjum Motoryzacyjnym, które odbyło się w Wiedniu w dniach 29-30 kwietnia firma Delphi przedstawiła swoją nową pompę DFP6, wyposażoną w pojedynczy tłok i przeznaczoną dla systemów Common Rail. Pompa została specjalnie zaprojektowana tak, aby zredukować wymiary i masę, a jednocześnie zapewnienić maksymalnie 2 000 bar ciśnienia w szynie zasilającej. Projekt pompy łączy relatywnie małą pojemność znamionową, do 0.42 cm3/obrót, ze zdolnością do działania zgodnie z prędkością silnika, w celu zapewnienia elastyczności i efektywnego działania w silnikach o pojemności do 2.2 litrów. To jest możliwe do osiągnięcia poprzez zastosowanie nowego projektu, zwartej głowicy hydraulicznej, pomagającej w podniesieniu sprawności objętościowej i mechanicznej i w konsekwencji redukcji ilości CO2 emitowanego przez silnik. Nowa koncepcja, możliwa do zastosowania w systemach z ciśnieniem w szynie zasilającej przekraczającym 2000 bar, redukuje naprężenia i charakteryzuje się znacznie sztywniejszą, w porównaniu z poprzednimi generacjami, głowicą, z opracowanym przez Delphi, zintegrowanym systemem zaworów, montowanych bezpośrednio na głowicy i odkuwanym wysokociśnieniowym wylotem, wyposażonym w zawór wyjściowy.

„Dzięki zastosowaniu rozwiązań Delphi, objętość martwa w głowicy pompy jest znacznie mniejsza niż w przypadku innych pomp wykorzystywanych w przemyśle samochodowym, co w efekcie daje najlepszą w swojej klasie wydajność objętościową dla bardzo dużych prędkości pompy, znacznie przekraczającą 90%,” stwierdził Fuerst. “Ponadto, w przeciwieństwie do innych pomp dostępnych na rynku, nie ma ryzyka i miejsc w obwodzie wysokiego ciśnienia, którymi paliwo mogłoby przedostać się do środowiska”.

Dodatkową zaletą konstrukcji Delphi jest zastosowanie unikalnego mechanizmu wałka i stopy. Krzywka z podwójnym garbem zapewnia dwa cykle pompowania na każdy obrót pompy, redukując tym samym liczbę koniecznych suwów pompy. W późniejszym czasie, przy zastosowaniu w silnikach 4 – cylindrowych, możliwość działania pompy z szybkością równą liczbie obrotów silnika, w połączeniu z krzywką o podwójnym garbie, pozwoli na zsynchronizowanie cykli pompowania paliwa z cyklami wtrysku. To skuteczna metoda pozwalająca na osiągnięcie najniższego z możliwych poziomu emisji przy jednoczesnym zachowaniu znakomitych osiągów silnika.

Mechanizm stopy wałka i stopy został zoptymalizowany, w celu zredukowania bezwładności oraz obniżenia poziomu hałasu, poprzez zastosowanie opatentowanej przez Delphi statycznej prowadnicy stopy. Ten komponent jest wciskany bezpośrednio do obudowy, tak, aby prowadnica stopy, inna niż w poprzednio stosowanych modelach, nie drgała w trakcie działania pompy, co pozwala na obniżenie masy dynamicznej, umożliwiając zmniejszenie sprężyny zapewniającej powrót tłoka oraz optymalizację wymiarów i kształtu urządzenia, ułatwiając jego montaż. Konstrukcja zapobiega bocznej rotacji stopy pompy DFP6, eliminując ryzyko zniszczenia pompy i redukując jej masę do 2.4 kg.

Oprócz systemu Multec® Diesel Common Rail system, nowy 1.2-litrowy, 3-cylindrowy Volkswagen Polo BlueMotion został wyposażony w następujące komponenty Delphi: system zabezpieczający przed kradzieżą i immoblizer oraz chłodnicę i kompresor.zrodlo delphi
Źródło: Delphi
01/06/2010 08:38


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 26 lut 2012, 01:17 
proszę się kontaktować przez zakładkę KONTAKT


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 mar 2024, 00:39 
Offline

Rejestracja: 24 paź 2019, 20:46
Posty: 12
Miejscowość: Polska
Jak sprawdzic prawidłowo na samochodzie DFP6


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Pompa Delphi DFP6  POMPY COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE  Plonus2020  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group