Dzisiaj jest 29 mar 2024, 02:18



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 13 lut 2020, 21:49 
Offline

Rejestracja: 13 lut 2020, 21:26
Posty: 2
Miejscowość: Radomsko
Szanowni Państwo,

Mam ogromny problem z uruchomieniem silnika w samochodzie ciężarowym Volvo FL 280 z silnikiem D7E (2007) po regeneracji sekcyjnych pomp wysokiego ciśnienia Bosch 0 414 693 006.

Pompy nie tłoczą wcale paliwa w stronę listwy.
Filtr paliwa uzupełnił się ropą, z filtra do pomp paliwo dochodzi natomiast z pomp już dalej nie. Męczyłem go ponad godzinę i nawet próbowałem go wzbudzić plakiem.
Czy te pompy wysokiego ciśnienia muszą być zasilane paliwem pod ciśnieniem aby zaczęły pracować? Ich komora zasilania paliwem jest wypełniona bo próbowałem już robić to ręcznie ale być może problem tkwi w sekcji niskiego ciśnienia?
Próbowałem również wyciągnąć pompki, zalałem kanał paliwowy ropą i poruszyłęm ich tłoczysko ręcznie, w tedy z pompy pod dość dużym ciśnieniem wystrzeliło paliwo.

Bardzo proszę o podpowiedź.

Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 18 lut 2020, 21:34 
Offline

Rejestracja: 13 lut 2020, 21:26
Posty: 2
Miejscowość: Radomsko
Szanowni Państwo, z racji iż była to z mojej strony pierwsza naprawa tego typu, zwyczajnie zabrakło doświadczenia. Tego rodzaju pompy w.c. potrzebują ciśnienia od strony zasilania które tworzy mechaniczna pompka wstępna, ta z kolei musi zostać dobrze odpowietrzona.
W Volvo FL 280 z silnikiem D7E pompka do przepompowania paliwa znajduje się w podstawie filtra ADblue ( znalazłem to dopiero w hiszpańskim manualu ) w życiu bym się tego nie spodziewał. Przekręcamy zawór pompki w prawą stronę i pompujemy do momentu gdy opór będzie naprawdę spory. Samochód odpalił po chwili, gdzie wczesniej męczyłem się kilka godzin.

Może komuś przyda się ta informacja gdy zabraknie paliwa, lub przy zmianie pomp dlatego też postanowiłem się nią podzielić.

Pozdrawiam.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 VOLVO V50 2,0D PRZYBYWANIE OLEJU W SILNIKU  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  8
 kupię listę części do pomp cp4 dobrze zapłacę  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  moto_cholewa  0
 VOLVO C30 - sprawdzenie i regeneracja wtryskiwaczy  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  rafalkam  0
 Oznaczenia parametrów z eps 815 dla pomp vp44  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  lbn  0
 Ocena używanych wtryskiwaczy CR VOLVO BOSCH  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group