Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze http://www.commonrailforum.pl/ |
|
VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!! http://www.commonrailforum.pl/volvo-s-60-d5-2-4-d-problemy-z-odpalaniem-t1640.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | inox [ 04 wrz 2012, 22:13 ] |
Tytuł: | VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!! |
Witam Panowie !!!!!!!!! Pacjent Volvo S60 D5 2005 rok 163 KM . Przebieg 230 tyś Problem jak w temacie czy ciepły czy zimny ciężko pali . Sprawdzone było : - Wtryski - oki - pompa wysokiego ciśnienia - oki - filtr paliwa nowy - regulator ciśnienia w pompie podmieniany - żadnej zmiany Została elektryczna pompka paliwa w zbiorniku - do sprawdzenia ale rok temu zakładana była nowa w ASO Volvo . Zastanawiam się jeszcze nad czujnikami wału i wałka rozrządu . W sterowniku czysto żadnych błędów . Miał ktoś taki przypadek ? Podpowiedzi mile widziane ................... Pozdrawiam !!!!!!!!!!! |
Autor: | admin [ 05 wrz 2012, 11:37 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!! |
Proponuje sprawdzić te czujniki oscyloskopem to jedyna pewna metoda i daje pewność co do jakości sygnału.Bo czasami jest tak ,ze sygnał wychodzi do sterownika ,ale jest za słaby i stąd problem.Jak nie ma informacji do sterownika o obrotach silnika to oczywiste jest ,że silnik się nie uruchomi |
Autor: | inox [ 09 wrz 2012, 22:11 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!! |
Wracam do tematu . Sprawa wyjaśniona , uwierzycie że filtr paliwa był założony jakaś tandetna podróbka , i przez to był utrudniony rozruch silnika + do tego spocone wężyki od zasilania . Pompka elektryczna choć roczna i zakładana w ASO to ciśnienie słabo ładuje nawet nie 0,5 bara , ale zadaniem tej pompki jest tylko podać paliwo a gdy silnik odpali to rolę przejmuje pompka zębata na pompie CP . Wymiana filtra paliwa na boscha , węże paliwowe wszystkie nowe , autko pali na dotyk . Pozdrawiam !!!!!!!!!!! |
Autor: | admin [ 09 wrz 2012, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!! |
Pisałeś ,że filtr też nowy więc nie brałem układu paliwowego pod uwagę. Tak to jest lipny filtr w common rail to same kłopoty. Ktoś chciał parę złotych oszczędzić to teraz za diagnozę słono powinien zapłacić. Za głupotę i nie wiedzę trzeba ponosić konsekwencje. Sprawdza się jeszcze jedna rzecz na tym przykładzie jak klient mówi ,że coś wymieniał to i tak trzeba sprawdzać bo jak nie kłamał ,że naprawdę wymienił to wstawiła jakieś tanie dziadostwo i niech się warsztat zmaga. A najgorsze ,że później powie za co mnie skasowali tylko filtr trzeba było wymienić. Jakie to proste? |
Autor: | inox [ 11 wrz 2012, 21:48 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!! |
Właśnie , tanie mięso psy jedzą . Pompce elektrycznej też długiego żywota nie wróże podobno zakładana w ASO - wierzyć mi się nie chce żeby roczna pompka oryginał ładowała tak słabe ciśnienie , nawet na nowym oryginalnym filtrze z ledwością 0,4 bara dokładnie zmierzyłem . Tak jak piszesz za głupotę trzeba płacić .... no i klient zapłacił i został bardzo doceniony jeśli chodzi o kwotę . Pozdrawiam !!!!!!! |
Autor: | Mateusz LKR [ 05 gru 2012, 22:20 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!! |
Co do zapoconych wężyków przelewowych ,to od razu wymieniać. Drobna nieszczelność i układ się zapowietrza i stąd problemy. |
Autor: | krzysiek [ 07 gru 2012, 11:59 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!! |
Kolejny post gdzie wszystko jest ok i nowe a jednak nie jest ok i nie jest wszystko nowe, takie posty powinny być usuwane, na forum musi być jakiś porządek i poziom wiedzy reprezentowany przez użytkowników. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+2godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |