Common Rail – Regeneracja, naprawa wtryskiwaczy i pomp, pompowtryskiwacze
http://www.commonrailforum.pl/

VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!!
http://www.commonrailforum.pl/volvo-s-60-d5-2-4-d-problemy-z-odpalaniem-t1640.html
Strona 1 z 1

Autor:  inox [ 04 wrz 2012, 22:13 ]
Tytuł:  VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!!

Witam Panowie !!!!!!!!!

Pacjent

Volvo S60 D5 2005 rok 163 KM . Przebieg 230 tyś

Problem jak w temacie czy ciepły czy zimny ciężko pali .
Sprawdzone było :
- Wtryski - oki
- pompa wysokiego ciśnienia - oki
- filtr paliwa nowy
- regulator ciśnienia w pompie podmieniany - żadnej zmiany

Została elektryczna pompka paliwa w zbiorniku - do sprawdzenia ale rok temu zakładana była nowa w ASO Volvo .

Zastanawiam się jeszcze nad czujnikami wału i wałka rozrządu .

W sterowniku czysto żadnych błędów .

Miał ktoś taki przypadek ?

Podpowiedzi mile widziane ...................

Pozdrawiam !!!!!!!!!!!

Autor:  admin [ 05 wrz 2012, 11:37 ]
Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!

Proponuje sprawdzić te czujniki oscyloskopem to jedyna pewna metoda i daje pewność co do jakości sygnału.Bo czasami jest tak ,ze sygnał wychodzi do sterownika ,ale jest za słaby i stąd problem.Jak nie ma informacji do sterownika o obrotach silnika to oczywiste jest ,że silnik się nie uruchomi

Autor:  inox [ 09 wrz 2012, 22:11 ]
Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!

Wracam do tematu .

Sprawa wyjaśniona , uwierzycie że filtr paliwa był założony jakaś tandetna podróbka , i przez to był utrudniony rozruch silnika + do tego spocone wężyki od zasilania . Pompka elektryczna choć roczna i zakładana w ASO to ciśnienie słabo ładuje nawet nie 0,5 bara , ale zadaniem tej pompki jest tylko podać paliwo a gdy silnik odpali to rolę przejmuje pompka zębata na pompie CP .
Wymiana filtra paliwa na boscha , węże paliwowe wszystkie nowe , autko pali na dotyk .

Pozdrawiam !!!!!!!!!!!

Autor:  admin [ 09 wrz 2012, 22:25 ]
Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!

Pisałeś ,że filtr też nowy więc nie brałem układu paliwowego pod uwagę. Tak to jest lipny filtr w common rail to same kłopoty. Ktoś chciał parę złotych oszczędzić to teraz za diagnozę słono powinien zapłacić. Za głupotę i nie wiedzę trzeba ponosić konsekwencje. Sprawdza się jeszcze jedna rzecz na tym przykładzie jak klient mówi ,że coś wymieniał to i tak trzeba sprawdzać bo jak nie kłamał ,że naprawdę wymienił to wstawiła jakieś tanie dziadostwo i niech się warsztat zmaga. A najgorsze ,że później powie za co mnie skasowali tylko filtr trzeba było wymienić. Jakie to proste?

Autor:  inox [ 11 wrz 2012, 21:48 ]
Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!

Właśnie , tanie mięso psy jedzą . Pompce elektrycznej też długiego żywota nie wróże podobno zakładana w ASO - wierzyć mi się nie chce żeby roczna pompka oryginał ładowała tak słabe ciśnienie , nawet na nowym oryginalnym filtrze z ledwością 0,4 bara dokładnie zmierzyłem .
Tak jak piszesz za głupotę trzeba płacić .... no i klient zapłacił i został bardzo doceniony jeśli chodzi o kwotę .

Pozdrawiam !!!!!!!

Autor:  Mateusz LKR [ 05 gru 2012, 22:20 ]
Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!

Co do zapoconych wężyków przelewowych ,to od razu wymieniać.
Drobna nieszczelność i układ się zapowietrza i stąd problemy.

Autor:  krzysiek [ 07 gru 2012, 11:59 ]
Tytuł:  Re: VOLVO S 60 D5 2,4 D problemy z odpalaniem !!!!!!!!!

Kolejny post gdzie wszystko jest ok i nowe a jednak nie jest ok i nie jest wszystko nowe, takie posty powinny być usuwane, na forum musi być jakiś porządek i poziom wiedzy reprezentowany przez użytkowników.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/