Dzisiaj jest 28 mar 2024, 18:01



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 08 lut 2012, 22:04 
Dzięki silnikom Tector z wysokociśnieniowym wtryskiem paliwa typu Common Rail z turbodoładowaniem i zaworem upustowym, Eurocargo może się pochwalić najniższym zużyciem paliwa w swojej klasie.
Wszystkie silniki Tector mogą na życzenie być zgodne z normą EEV (Enhanced Environmentally-Friendly Vehicles).
Obrazek
Dodatkowo technologia Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR), zastosowana przez Iveco w całym asortymencie samochodów ciężarowych od segmentu średniego do ciężkiego, zmniejsza koszty eksploatacji pojazdu (zużycie paliwa o 5% niższe).
Silniki Tector charakteryzują się małą wagą, nie wymagają zbyt częstych przeglądów i gwarantują niezawodność. Tak naprawdę w przeciwieństwie do Systemu Recyrkulacji Spalin (EGR), w przypadku technologii Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR) nie mamy do czynienia z zawracaniem gorących gazów wydechowych z powrotem do komory spalania. Osiągi silników Tector są absolutnie na samym szczycie w swojej klasie, dzięki następującym doskonałym parametrom:

dużemu skokowi tłoków;
większej elastyczności – maksymalny moment obrotowy jest osiągany już przy bardzo niskich obrotach (maksymalny moment obrotowy jest już dostępny przy 1 200 obrotach na minutę) i pozostaje niezmieniony w szerokim przedziale prędkości obrotowych silnika. Dzięki temu silnik gładko pracuje, nie wymaga zbyt częstej zmiany biegów i charakteryzuje się większą wydajnością;
niższym kosztom eksploatacji, wymiana oleju silnikowego jest zalecana co 80 000 km, natomiast wymiana oleju w skrzyni biegów co 300 000 km;
cichej pracy, która jest w pełni akceptowalna dla pojazdów pracujących w mieście.

Użytkownicy Eurocargo mogą wybrać pomiędzy trzema typami skrzyni biegów:

zautomatyzowaną 6-biegową skrzynią Eurotronic z możliwością regulacji kolumny kierownicy, aby zwiększyć komfort jazdy, a jednocześnie zoptymalizować zużycie paliwa,
5, 6 i 9-biegowymi manualnymi skrzyniami biegów;
automatyczną skrzynią biegów dla łatwiejszego prowadzenia pojazdu w mieście gdzie częste stawanie i ruszanie są normą.

W silnikach Eurocargo w standardzie zamontowany jest hamulec silnikowy na wydechu (oprócz silnika 140 i 160 KM) z zaworem dławiącym w kolektorze wydechowym. Zawór dławiący uniemożliwia spalinom wydostanie się z komory spalania przez co zwiększa moc hamowania silnikiem.
Użycie hamulca silnikowego na wydechu z zaworem dławiącym zmniejsza potrzebę korzystania z hamulca głównego i w efekcie zmniejsza jego zużycie.
Sposób włączania hamulca silnikowego może odbywać się na trzy sposoby: równocześnie z hamulcem zasadniczym, przy zdjęciu nogi z gazu lub sam hamulec silnikowy uruchamiany dźwigną.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Serwis ukladow common  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
 Dwa silniki diesla common rail 2.5 i 3.0 ISUZU  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Delphi: system Multec® Common Rail w VW Polo Bluemotion  VOLKSWAGEN common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group