Dzisiaj jest 28 mar 2024, 21:54



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 04 gru 2013, 22:05 
Witam
To od początku samochód:
Mondeo MK3 2005r. TDCI 130km automat (choć to nie ma znaczenia) Pierwsze problemy to dość standardowe błędy P0251. Auto gasło bądź wyświetlało awarię, zawsze przy przyśpieszaniu. Zrobione przelewy - diagnoza uszkodzenie wtryskiwacza. Zrobione wszystkie wtryskiwacze i pompa CR bo spece od CR znaleźli opiłki we wtryskach.
Wszystko poskładane, a samochód dalej nie jedzie! W okolicy 2000 obrotów bardzo twardo pracuje i po osiągnięciu ok. 140-150 MPa na szynie CR stawia się w awarii i czasami gaśnie. Znowu błąd P051 i jak gaśnie to dołącza do niego P1211. Diagnoza uszkodzony zawór IMV czy jak go nazywają bo już z wieloma się spotkałem. Po wymianie zaworu regulacji ciśnienia paliwa BEZ ZMIAN!!!
Za każdym razem gdy dochodzi do magicznej wartości 150MPa ( sprawdzone w bloku wartości mierzonych ) pokazuje się błąd, albo dwa na raz.
Sterowanie zaworem ze strony ECU sprawdzone. Oscyloskop wykazuje poprawne sterowanie zaworem. Chyba że ktoś ma dokładniejsze wartości jakie powinny wychodzić na oscyloskopie dla tego zaworu to z miłą chęcią skonfrontuje moje pomiary.
Wszystkie rzeczowe sugestie mile widziane...


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 gru 2013, 22:09 
Czujnik wysokiego ciśnienia CR oczywiście też sprawdzony i sprawny!!!


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 gru 2013, 23:06 
Offline

Rejestracja: 01 lis 2013, 17:41
Posty: 25
Miejscowość: Mojsławice kolonia
tak jak kolego wyzej radzi, oraz drożność przewodów powrotnych z pompy Cr.
Za wysokie cisnienie wewnetrzne pompy odbije sie na cisnieniu szyny


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Ciśnienie common rail w citroenie  CITROEN common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Zawór regulacji ciśnienia na szynie CR  KOMPONENTY COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  esquattro  0
 BMW E91 335d niskie ciśnienie na szynie przy rozruchu.  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  czerwony335d  6
 Problem ciśnienie paliwa 2.0tdi cr  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Aciekk  4
 S80 D5 Spadek mocy po regeneracji wtrysków, wysokie korekty  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  4
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group