Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 14:25



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 05 wrz 2013, 20:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam wszystkich serdecznie !!!!!

Pacjent Renault Megane 1,5 dci

Problem auto przyjechało na lince nie odpalało .

Stwierdzono opiłek w układzie .

Wymieniono

- zbiornik + przewody paliwowe
- filtr paliwa

Regeneracja

- Pompa CR
- wtryski 4 sztuki ( same zaworki )

Wyczyszczono listwę oraz przewody wysokiego ciśnienia .

Auto pali na strzał , chodzi równo .
Problem polega na tym że przy ostrej jeździe wpada błąd 0089 ciśnienie na listwie .
Dziwne jest to że nie przechodzi w tryb awaryjny , nie ma spadku mocy , normalnie jedzie i jest dynamiczne . Tylko na chwilę zapala się błąd injection fault .
Pompa sprawdzana na aucie ładuje 1460 bar .
Wtryski ponownie sprawdzone oki.
Czujnik na listwie podmieniany , efektu brak .

Panowie macie jakiś pomysł ???????????

Pozdrawiam !!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 wrz 2013, 11:42 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
jak robiłeś pomiar podczas jazdy czy kością na rozruszniku


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 06 wrz 2013, 22:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Na rozruszniku , wtryski odpięte podpięty drugi zawór IMV na zewnątrz bo to Renata na kartę i nie kręci bez podpiętego zaworu .
Prawda jest taka że przy pierwszym kręceniu nabija 1240 , ale minimum to 1050 , przy dłuższym kręceniu nabije 1460 max . Ale to powinno starczyć .
Dziś już nie miałem czasu zerknąć na instalację , ostatecznie liczydło ( sterownik ) mnie oszukuje .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 wrz 2013, 09:13 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
a nie zapowietrza się gdzieś i stąd są spadki ciś.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 10 wrz 2013, 21:18 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Też o tym myślałem , ale po nocy pali na dotyk więc zapowietrzanie odpada, przez parę dni nie miałem czasu zająć sie tym autem , jutro wrócę do tematu .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 wrz 2013, 09:24 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
a co się dzieje z ciś. podczas jazdy jest go za mało za dużo


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 wrz 2013, 22:06 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Podczas jazdy ciśnienia brakuje , jakieś 250 bar , tylko czemu pompa na testach przechodzi , wtryski dziś ponownie zawiozłem do kolegi z Boscha sprawdzał przy mnie , przelew jak nówki . Pomysłu mi już brakuje , inwestycja spora , a renatka nie chce jeździć . Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz , skąd biorą się małe bąbelki powietrza na powrocie , nie zawsze . Coś jest nieszczelne , tylko co ? Pompa?????? Wtryski i pompę robiłem w Boschu , rzadko jest po nich poprawka . Układ prosty , a problemy stwarza , tak to jest jak się weźmie auto po paprakach ( wcześniej właściciel próbował sam naprawiać razem z kolegom )


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 wrz 2013, 22:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
a zapomniałem dodać jeszcze , że niekiedy na desce robi się choinka podczas jazdy , zapalają się kontrolki od oleju , świec , stop, ładowanie i kontrolka kierunkowskazów awaryjne , na dwie , trzy sekundy , auto jedzie normalnie nic się nie dzieje . Pytałem właściciela , mówił że przed awarią też tak było .


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 04 lis 2013, 22:05 
Offline

Rejestracja: 01 lis 2013, 17:41
Posty: 25
Miejscowość: Mojsławice kolonia
Sprawdź ładowanie podczas jazdy w sytuacji jak błąd wywala


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 lis 2013, 18:09 
Offline

Rejestracja: 23 lis 2012, 13:00
Posty: 64
Miejscowość: Wolsztyn
paliwo z bańki i próba wyeliminujesz cały układ zasilający
czujnik ciśnienia może świruje miałem taki przypadek że czujnik chodził wzorowo na stole a na samochodzie w różnych sytuacjach niezależnych od żadnych warunków bez reguły czasami strajkował na kilka sekund
czy wtryski nie mają przebicia cewki do masy po nagrzaniu
czy napięcie na czujniku ciśnienia jest stałe potrafi zanikać
a co do zapowietrzania za pompą czasami zwężka venturiego (czyt króciec wylotowy z pompy) jest nie szczelna i łapie bąble
jest też szansa że masz złe numery podzespołów np inne wtr i pompe sprawdź takie akcje szczególnie często się trafiają po amatorach


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Zawór regulacji ciśnienia na magistrali CR w X-Type  JAGUAR common rail delphi - Regeneracja wtrysków | Naprawa wtryskiwaczy  Anonymous  4
 Problem z ciśnieniem paliwa 2.0 HDi 140km Delphi  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Franek12  2
 Stilo jtd - dziwny problem  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Elrobertos  2
 Problem z uruchamianiem 1.7 Isuzu  ISUZU common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Problem z wyciekiem paliwa z szyny CR  INFINITI common rail Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  7
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group