Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:22



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 14 sie 2012, 02:24 
Czy to prawda ,że Jaguar montuje silnik TDCI diesla z forda mondeo z common rail Delphi i czy w takim razie wtryskiwacze pasują od mondziaków ?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 23 sie 2012, 22:49 
Offline

Rejestracja: 12 sie 2012, 03:09
Posty: 3
Tak kolego to jest prawda,mogę powiedzieć że na pewno silnik który jest montowany w Mondeo TDCI jest również montowany w Jaguarze X-type i pompa wtryski turbo i inne podzespoły pasują do forda mondeo Tdci.
Jak będziesz próbował przekładać wtryski zwróć uwagę na długość końcówek bo występują dwa rodzaje,a mianowicie z krótką końcówką i z długą końcówką,różnica nie jest duża,można się pomylić i zamontować wtryski z długą końcówką do silnika gdzie powinny być z krótką,a silniki rocznicowo różnią się tłokami.
W silnikach które maja wtryski z długą końcówką są montowane tłoki które mają większe wyżłobienie na górnej ścianie tłoka,więc można se narobić kłopotów.
Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 24 sie 2012, 00:05 
No właśnie jak to naprawdę jest. Jak dzwonie za wtryskiwaczami to nie raz pytali mnie czy mam długie czy krótkie końcówki. Ale jak patrze na numery na wtryskiwaczach to długie maja różne i krótkie maja też różne numery. Czy te numery nic nie oznaczają i należy się tylko kierować stwierdzeniem ,że jak mam długie to nie ważny numer tylko długość końcówki i będzie dobrze. Jak to jest z tymi wtryskiwaczami delphi common rail do mondeo? I jeszcze jedno na który numer patrzeć na wtryskiwaczu ten co zaczyna się na EJBR.... czy EJDR... ?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Silnik Fiat 2,4 JTD Common Rail wady, zalety, usterki  FIAT common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Najnowszy silnik Hondy Accord 2.2 i-DTEC w praktyce  HONDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  2
 Mazda 3 silnik common rail i PDF  MAZDA common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
 Mondeo mk4 2.0 tdci dw10c wymiana czujnika ciśnienia paliwa  FORD common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  lobaner  1
 silnik nie pali  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL DELPHI INFORMACJE OGÓLNE  kucek1805  3
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group