Na początek podłączyć tester , sprawdzić korekty wtrysków , i jak ładuje ciśnienie podczas rozruchu , jeśli korekty będą lipa to wyciągać wtryski i dać do serwisu diesla do sprawdzenia ( tylko na stole probierczym jesteśmy w 100% sprawdzić wtryski CR ). Sprawdził bym też czy ma zawór bezpieczeństwa na szynie , może się przycina , i jakie jest wypełnienie regulatora ciśnienia na pompie CR . Jeśli chodzi o Denso to one zwiększają przelew gdy się mocno nagrzeją , jest tylko opcja , że nie mają dawek .I autko będzie chodzić kulawo i ciężko palić .
Pozdrawiam !!!!!!!!!
Na początek podłączyć tester , sprawdzić korekty wtrysków , i jak ładuje ciśnienie podczas rozruchu , jeśli korekty będą lipa to wyciągać wtryski i dać do serwisu diesla do sprawdzenia ( tylko na stole probierczym jesteśmy w 100% sprawdzić wtryski CR ). Sprawdził bym też czy ma zawór bezpieczeństwa na szynie , może się przycina , i jakie jest wypełnienie regulatora ciśnienia na pompie CR . Jeśli chodzi o Denso to one zwiększają przelew gdy się mocno nagrzeją , jest tylko opcja , że nie mają dawek .I autko będzie chodzić kulawo i ciężko palić .
Pozdrawiam !!!!!!!!!
|