Dzisiaj jest 29 mar 2024, 11:58



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 11 lip 2012, 20:01 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam !!!!!

Mam problem z golfem TDI 130KM pompowtrysk 2003 rok .
Sprawa wygląda tak że , wymieniony został wałek rozrządu bo stwierdzono w ASO że się zużył . Auto chodziło tak jakby palił na trzy cylindry (tragedia) .
Wałek został wymieniony na używkę . Jednak wymiana wałka pomogła w 60 -70% , autko chodzi lepiej ale mimo wszystko jeszcze szarpie silnikiem już nie tak jak przedtem , ale jest to odczuwalne .
Autko ma naganiane 300 tyś km , raczej oryginał do firmy przyszedł z przebiegiem 70 tyś miał wtedy 2 lata .
Golfik nie stracił mocy , jedzie dobrze , pali na dotyk .
Sprawdzone było
- 4 pompowtryski - ok.
- rozrząd - ok.
- ciśnienie na cylindrach - ok.
- ciśnienie pompy tłoczącej paliwo do pompowtrysków przy głowicy - ok.
- wymieniono wszystkie filtry oraz olej
- uszczelnienia na pompowtryskach nowe
- pompowtryski wyregulowane na czujnik zegarowy
Korekty na KTSie
cylinder
1 -0.30
2 0 35
3 -0.40
4 0.50
Pomysły nam już się skończyły , zostaje tylko jedno pytanie , czy wałek z silnika 102 KM , 115 KM , i 130 KM jest taki sam ? A różnica jest tylko w pompowtryskiwaczach .

Ma ktoś z kolegów może pomysł na ten pojazd , bo już ręce opadają .

Pozdrawiam !!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 lip 2012, 21:36 
Sprawdził bym jeszcze ciśnienie w cylindrach i dodatkowo czy nie pompuje kompresji do któregoś z cylindrów zwłaszcza przez uszczelkę pod głowicą. Jak będzie za duże ciśnienie w układzie chłodzenia to objawowo wcale nie musi być widać białego dymu w róże wydechowej , a cylinder będzie nie domagał i będzie nierówna praca. A i ciekawi mnie jak zostały sprawdzone pompowtryskiwacze czy masz wydruki ze stołu probierczego, a i jeszcze jedno czy pompowtryski są boscha czy siemensa.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 12 lip 2012, 10:26 
Ciśnienie w cylindrach było sprawdzane , i jest OK. Pompowtryski były sprawdzane w porządnej firmie , jest wydruk ze stołu a dodatkowo były jeszcze podmieniane z innego auta i było to samo .
Jeśli chodzi o głowicę i uszczelkę to zbiorniczek płynu jest czysty , a wody w oleju nie widać , węże nie są twarde , przed chwilką właśnie to sprawdzaliśmy , zrobimy jeszcze test na zawartość spalin w układzie chłodzenia .
Wtryski są Boscha w 1,9 TDI PD nie było siemensa , siemensa VW zaczął stosować dopiero w 2.0 TDI i wtedy są to piezoelektryczne pompowtryski z tego co się orientuję .


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 lip 2012, 11:27 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
jeśli wykluczyłeś PD to zostaje osprzęt silnika, zakłócenia w pracy może powodować EGR można go odłączyć, cis paliwa na tandemie powinno być stabilne 2.5 bara, jaką masz dawkę na wolny Bip i status zaworów, szarpanie musi być widoczne w parametrach


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 13 lip 2012, 22:42 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Z EGRem jeszcze nie kombinowałem , spróbuje go zaślepić , klapa gasząca działa poprawnie może sam zawór jest uwalony , jeśli chodzi o punkty Bip time to na KTSie widzi je ładnie ( cztery zera czyli oki ) , mało tego znajduje je po kilku sekundach jak się odpali silnik . Pompa (tandem) ładuje na biegu jałowym ok. 4 bary w miarę stabilne .
Błędów nie ma żadnych , w parametrach nic nie widzę , może nie umiem ich też poprawnie czytać ,podpieram się SISem w esi tronicu .
Myślałem aby w ciemno wymienić wiązkę która idzie w głowicy i zasila prądem pompowtryski .

Brak mi już pomysłów


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 16 lip 2012, 09:54 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
w kts-e masz status zaworów a nie bip-y, egr odłącz tylko przewód nie musisz zaślepiać chyba że jest nieszczelny na grzybku ale wtedy by kopcił pod obciążeniem, wiązka w głowicy podlega wymianie co 200tyś. zobacz co się dzieje z statusem zaworów w momencie kiedy szarpie czy trzyma 0 czy się zmienia, ciś. na tandemie 4bary to nawet bardzo dobrze chyba że pomiar był na zimnym silniku, dla ciepłego powinno być 2,5-3bar, w tym silniku nie ma większej filozofii, zobacz jak wygląda dawka główna na wolnych dla ciepłego i balans cylindrów przy 1000obr


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 20 lip 2012, 22:28 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Spraw wyjaśniona , długo trwało bym powrócił do tego autka bo pracy jest dużo .
Okazało się że wiązka zasilająca popmpwtryski w prąd jest uwalona .Chłopaki wymieniając wałek rozrządu niechcący uszkodzili , gołym okiem nic nie było widać , dopiero podmianka z innego autka załatwiła sprawę .
Wiązka wymieniona na nową z serwisu autko śmiga lala .

pozdrawiam Krzyska dzięki za podpowiedzi !!!!!!!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole słownie wynik działania matematycznego sześć plus sześć równa się:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Analiza wtryskiwaczy vw golf  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL BOSCH INFORMACJE OGÓLNE  Neos97  0
 1.4tdci szarpie przy niskich obrotach.  WTRYSKIWACZE COMMON RAIL SIEMENS INFORMACJE OGÓLNE  ermac20  0
 1.4tdci szarpie przy niskich obrotach.  POMPY COMMON RAIL SIEMENS INFORMACJE OGÓLNE  Anonymous  0
 Falujące obroty na biegu jałowym.  COMMON RAIL INFORMACJE OGÓLNE - Regeneracja  Anonymous  0
 BMW E39 530D - szarpie przy obrotach powyżej 4tyś  BMW common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Dokumenty i regulaminy | Polityka prywatności | Polityka cookies
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group