Dzisiaj jest 22 lip 2017, 07:46



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 04 wrz 2012, 22:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Witam Panowie !!!!!!!!!

Pacjent

Volvo S60 D5 2005 rok 163 KM . Przebieg 230 tyś

Problem jak w temacie czy ciepły czy zimny ciężko pali .
Sprawdzone było :
- Wtryski - oki
- pompa wysokiego ciśnienia - oki
- filtr paliwa nowy
- regulator ciśnienia w pompie podmieniany - żadnej zmiany

Została elektryczna pompka paliwa w zbiorniku - do sprawdzenia ale rok temu zakładana była nowa w ASO Volvo .

Zastanawiam się jeszcze nad czujnikami wału i wałka rozrządu .

W sterowniku czysto żadnych błędów .

Miał ktoś taki przypadek ?

Podpowiedzi mile widziane ...................

Pozdrawiam !!!!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 wrz 2012, 11:37 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
Proponuje sprawdzić te czujniki oscyloskopem to jedyna pewna metoda i daje pewność co do jakości sygnału.Bo czasami jest tak ,ze sygnał wychodzi do sterownika ,ale jest za słaby i stąd problem.Jak nie ma informacji do sterownika o obrotach silnika to oczywiste jest ,że silnik się nie uruchomi


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 wrz 2012, 22:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Wracam do tematu .

Sprawa wyjaśniona , uwierzycie że filtr paliwa był założony jakaś tandetna podróbka , i przez to był utrudniony rozruch silnika + do tego spocone wężyki od zasilania . Pompka elektryczna choć roczna i zakładana w ASO to ciśnienie słabo ładuje nawet nie 0,5 bara , ale zadaniem tej pompki jest tylko podać paliwo a gdy silnik odpali to rolę przejmuje pompka zębata na pompie CP .
Wymiana filtra paliwa na boscha , węże paliwowe wszystkie nowe , autko pali na dotyk .

Pozdrawiam !!!!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 wrz 2012, 22:25 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 70
Obrazki: 0
Pisałeś ,że filtr też nowy więc nie brałem układu paliwowego pod uwagę. Tak to jest lipny filtr w common rail to same kłopoty. Ktoś chciał parę złotych oszczędzić to teraz za diagnozę słono powinien zapłacić. Za głupotę i nie wiedzę trzeba ponosić konsekwencje. Sprawdza się jeszcze jedna rzecz na tym przykładzie jak klient mówi ,że coś wymieniał to i tak trzeba sprawdzać bo jak nie kłamał ,że naprawdę wymienił to wstawiła jakieś tanie dziadostwo i niech się warsztat zmaga. A najgorsze ,że później powie za co mnie skasowali tylko filtr trzeba było wymienić. Jakie to proste?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 wrz 2012, 21:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 85
Właśnie , tanie mięso psy jedzą . Pompce elektrycznej też długiego żywota nie wróże podobno zakładana w ASO - wierzyć mi się nie chce żeby roczna pompka oryginał ładowała tak słabe ciśnienie , nawet na nowym oryginalnym filtrze z ledwością 0,4 bara dokładnie zmierzyłem .
Tak jak piszesz za głupotę trzeba płacić .... no i klient zapłacił i został bardzo doceniony jeśli chodzi o kwotę .

Pozdrawiam !!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 gru 2012, 22:20 
Offline

Rejestracja: 05 gru 2012, 21:46
Posty: 3
Co do zapoconych wężyków przelewowych ,to od razu wymieniać.
Drobna nieszczelność i układ się zapowietrza i stąd problemy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 gru 2012, 11:59 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
Kolejny post gdzie wszystko jest ok i nowe a jednak nie jest ok i nie jest wszystko nowe, takie posty powinny być usuwane, na forum musi być jakiś porządek i poziom wiedzy reprezentowany przez użytkowników.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 volvo v70 ciezko pali po remoncie silnika  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  0
 Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  RENAULT common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  15
 Volvo FH 16 - 750 KM Mam problem !!!!!! Ktoś pomoże ???  VOLVO common rail - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysku  inox  3
 VOLVO V50 2,0D PRZYBYWANIE OLEJU W SILNIKU  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  inox  7
 volvo v50 2,0d po usunieciu fapa ciezko pali kopci na bialo  VOLVO common rail bosch - Regeneracja wtryskiwaczy | Naprawa wtrysków  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group