Dzisiaj jest 22 paź 2014, 07:44



regeneracja wtryskiwaczy


Strefa czasowa UTC+2godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 04 wrz 2012, 22:13 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 82
Witam Panowie !!!!!!!!!

Pacjent

Volvo S60 D5 2005 rok 163 KM . Przebieg 230 tyś

Problem jak w temacie czy ciepły czy zimny ciężko pali .
Sprawdzone było :
- Wtryski - oki
- pompa wysokiego ciśnienia - oki
- filtr paliwa nowy
- regulator ciśnienia w pompie podmieniany - żadnej zmiany

Została elektryczna pompka paliwa w zbiorniku - do sprawdzenia ale rok temu zakładana była nowa w ASO Volvo .

Zastanawiam się jeszcze nad czujnikami wału i wałka rozrządu .

W sterowniku czysto żadnych błędów .

Miał ktoś taki przypadek ?

Podpowiedzi mile widziane ...................

Pozdrawiam !!!!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 wrz 2012, 11:37 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 66
Obrazki: 0
Proponuje sprawdzić te czujniki oscyloskopem to jedyna pewna metoda i daje pewność co do jakości sygnału.Bo czasami jest tak ,ze sygnał wychodzi do sterownika ,ale jest za słaby i stąd problem.Jak nie ma informacji do sterownika o obrotach silnika to oczywiste jest ,że silnik się nie uruchomi


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 wrz 2012, 22:11 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 82
Wracam do tematu .

Sprawa wyjaśniona , uwierzycie że filtr paliwa był założony jakaś tandetna podróbka , i przez to był utrudniony rozruch silnika + do tego spocone wężyki od zasilania . Pompka elektryczna choć roczna i zakładana w ASO to ciśnienie słabo ładuje nawet nie 0,5 bara , ale zadaniem tej pompki jest tylko podać paliwo a gdy silnik odpali to rolę przejmuje pompka zębata na pompie CP .
Wymiana filtra paliwa na boscha , węże paliwowe wszystkie nowe , autko pali na dotyk .

Pozdrawiam !!!!!!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 09 wrz 2012, 22:25 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2011, 09:14
Posty: 66
Obrazki: 0
Pisałeś ,że filtr też nowy więc nie brałem układu paliwowego pod uwagę. Tak to jest lipny filtr w common rail to same kłopoty. Ktoś chciał parę złotych oszczędzić to teraz za diagnozę słono powinien zapłacić. Za głupotę i nie wiedzę trzeba ponosić konsekwencje. Sprawdza się jeszcze jedna rzecz na tym przykładzie jak klient mówi ,że coś wymieniał to i tak trzeba sprawdzać bo jak nie kłamał ,że naprawdę wymienił to wstawiła jakieś tanie dziadostwo i niech się warsztat zmaga. A najgorsze ,że później powie za co mnie skasowali tylko filtr trzeba było wymienić. Jakie to proste?


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 11 wrz 2012, 21:48 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2012, 23:01
Posty: 82
Właśnie , tanie mięso psy jedzą . Pompce elektrycznej też długiego żywota nie wróże podobno zakładana w ASO - wierzyć mi się nie chce żeby roczna pompka oryginał ładowała tak słabe ciśnienie , nawet na nowym oryginalnym filtrze z ledwością 0,4 bara dokładnie zmierzyłem .
Tak jak piszesz za głupotę trzeba płacić .... no i klient zapłacił i został bardzo doceniony jeśli chodzi o kwotę .

Pozdrawiam !!!!!!!


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 05 gru 2012, 22:20 
Offline

Rejestracja: 05 gru 2012, 21:46
Posty: 3
Co do zapoconych wężyków przelewowych ,to od razu wymieniać.
Drobna nieszczelność i układ się zapowietrza i stąd problemy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
PostZamieszczono: 07 gru 2012, 11:59 
Offline

Rejestracja: 06 kwie 2012, 19:29
Posty: 73
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
Kolejny post gdzie wszystko jest ok i nowe a jednak nie jest ok i nie jest wszystko nowe, takie posty powinny być usuwane, na forum musi być jakiś porządek i poziom wiedzy reprezentowany przez użytkowników.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Szybka odpowiedź
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Wiadomość:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Pytanie
Wpisz w to pole dużymi literami wyraz NARZĘDZIA:
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 VOLVO V50 2,0D PRZYBYWANIE OLEJU W SILNIKU  VOLVO common rail bosch  inox  7
 Renault mascot 3.0 DXI problemy z odpalaniem  RENAULT common rail bosch  inox  12
 volvo v50 2,0d po usunieciu fapa ciezko pali kopci na bialo  VOLVO common rail bosch  Anonymous  1
 silnik mondeo 2,0 TDCI PROBLEMY  FORD common rail delphi  Anonymous  3
 Co z fitrem cząstek stałych w Common Rail - jakie problemy  RÓŻNE TEMATY POWIĄZANE Z COMMON RAIL  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

Nowości NowościMapa Strony Mapa StronyIndex Mapy strony Index Mapy stronyRSS RSSLista kanałów Lista kanałównaprawa turbosprezarekregeneracja wtryskiwaczy stat4u


cron Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group