Witam. Borykam się od zakupu pojazdu z brakiem mocy. Zamiast 165KM i 360 NM wypluł 142 i 320. Oczywiście sprawdzone wszystko. Wszystkie czujniki, okablowanie, rozrząd, wałki rozrządu, głowica, panewki, turbo, dolot, kompresja itd itd. wszystko sprawnie, logi w normie, błędów brak. Brak DPF, EGRu i reszty ekologii. Podczas tego wszystkiego, wszystkich wymian, napraw wyciągnąłem wtryski do sprawdzenia. Okazało się, że niby 4 do roboty. Ok, regeneracja łącznie 2990zl. Korekty na jałowym spadły do 0,3-0,8 +- z okolic 2-3. Po naprawie zero poprawy. Dodatkowo samochód spala ok 1,5-2l więcej niż normalne zdrowe Bravo. Po wizytach u mechaników, jeden spec stwierdził, że ewidentnie nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje i regeneracja wypadła kiepsko. Pompa CR według logów generuje ciśnienie idealnie. Dodatkowo, często ciężko zapala mimo nowego rozrusznika na zimnym. Na ciepłym jest w miarę ok. Wydaje mi się, jakby coś stukało w okolicach wtrysków. I dodatkowo jak strzeliła rura dolotu, to samochód nie kopcil obficie na czarno tylko szaro - niebiesko. Wrzucam zdjęcia po regeneracji wtryskiwaczy. Jak czytać wydruki po regeneracji ?
Witam. Borykam się od zakupu pojazdu z brakiem mocy. Zamiast 165KM i 360 NM wypluł 142 i 320. Oczywiście sprawdzone wszystko. Wszystkie czujniki, okablowanie, rozrząd, wałki rozrządu, głowica, panewki, turbo, dolot, kompresja itd itd. wszystko sprawnie, logi w normie, błędów brak. Brak DPF, EGRu i reszty ekologii. Podczas tego wszystkiego, wszystkich wymian, napraw wyciągnąłem wtryski do sprawdzenia. Okazało się, że niby 4 do roboty. Ok, regeneracja łącznie 2990zl. Korekty na jałowym spadły do 0,3-0,8 +- z okolic 2-3. Po naprawie zero poprawy. Dodatkowo samochód spala ok 1,5-2l więcej niż normalne zdrowe Bravo. Po wizytach u mechaników, jeden spec stwierdził, że ewidentnie nie dostaje tyle paliwa ile potrzebuje i regeneracja wypadła kiepsko. Pompa CR według logów generuje ciśnienie idealnie. Dodatkowo, często ciężko zapala mimo nowego rozrusznika na zimnym. Na ciepłym jest w miarę ok. Wydaje mi się, jakby coś stukało w okolicach wtrysków. I dodatkowo jak strzeliła rura dolotu, to samochód nie kopcil obficie na czarno tylko szaro - niebiesko. Wrzucam zdjęcia po regeneracji wtryskiwaczy. Jak czytać wydruki po regeneracji ?
Załączniki: |

IMG_20210915_103110.jpg [ 3.1 MiB | Przeglądany 1709 razy ]
|

IMG_20210915_103123.jpg [ 2.87 MiB | Przeglądany 1709 razy ]
|

IMG_20210915_103134.jpg [ 2.95 MiB | Przeglądany 1709 razy ]
|

IMG_20210915_103158.jpg [ 2.88 MiB | Przeglądany 1709 razy ]
|
|