Cześć, ostatnio stwierdziłem ze coś z wtryskiem/wtryskami się dzieje, wiec podjechałem do znajomego mechanika który podpiął pod komputer samochód i wyszło ze wtryskiwacz NR4 podaje większa dawkę paliwa niż powinien, auto przy jeździe puszcza dymek a przy przyspieszaniu pojawia się czarny dym.
I teraz mam kilka pytań tutaj do osób znających się co zrobić w takiej sytuacji, kupić używkę ze sprawdzonego źródła czy zregenerować?
Czy jeżeli zregeneruje ten NR4 to inne wtryski nie zaczną się psuć, czy może któryś wtrysk nie dolewa i wymusza na tym NR4 wtrysku aby dolał więcej paliwa i może to inny wtrysk jest niesprawny. Bo przykładowo wymienię ten wtrysk NR4 a nic sie nie poprawie bo okaże się ze to jednak inny jest, możliwe to jest?
W jaki sposób ugryźć tą sprawę abym na to nie wydał kupy pieniędzy? Niby mógłbym oddać wszystkie 4 do regeneracji i miałbym spokój ale tu się kumulują koszty : regeneracji,wyciągnięcia wtrysku,założenia wtrysku
Cześć, ostatnio stwierdziłem ze coś z wtryskiem/wtryskami się dzieje, wiec podjechałem do znajomego mechanika który podpiął pod komputer samochód i wyszło ze wtryskiwacz NR4 podaje większa dawkę paliwa niż powinien, auto przy jeździe puszcza dymek a przy przyspieszaniu pojawia się czarny dym.
I teraz mam kilka pytań tutaj do osób znających się co zrobić w takiej sytuacji, kupić używkę ze sprawdzonego źródła czy zregenerować?
Czy jeżeli zregeneruje ten NR4 to inne wtryski nie zaczną się psuć, czy może któryś wtrysk nie dolewa i wymusza na tym NR4 wtrysku aby dolał więcej paliwa i może to inny wtrysk jest niesprawny. Bo przykładowo wymienię ten wtrysk NR4 a nic sie nie poprawie bo okaże się ze to jednak inny jest, możliwe to jest?
W jaki sposób ugryźć tą sprawę abym na to nie wydał kupy pieniędzy? Niby mógłbym oddać wszystkie 4 do regeneracji i miałbym spokój ale tu się kumulują koszty : regeneracji,wyciągnięcia wtrysku,założenia wtrysku
|